• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

"שהרחוב עצמו ירקוד" צילומי רחפן מהלילה החמישי של ריקודי שמחת בית השואבה ב770

"מי שלא ראה את שמחת בית השואבה לא ראה שמחה מימיו", המונים השתתפו בלילה נוסף של שמחת בית השואבה המרכזית שנערכה במרכז שכונת המלך • צלם האתר שמואל אלהרר מגיש גלריה מהאוויר
"שהרחוב עצמו ירקוד" צילומי רחפן מהלילה החמישי של ריקודי שמחת בית השואבה ב770
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

 "מי שלא ראה את שמחת בית השואבה לא ראה שמחה מימיו" פסוק זה רלוונטי מאוד גם לשמחה העצומה שנערכה כמידי שנה ומדי יום בימו ליד בית משיח - 770

ע"פ הוראתו הישירה של הרבי שליט"א מלך המשיח, בהשתתפות המונים שבאו מכל רחבי ניו-יורק והסביבה, על מנת לשמוח בשמחת החג שתפעל את בא הגאולה תכף ומיד ממש!

הריקודים נערכים כל לילה מימות חול המועד סוכות, ברחובות הראשיים של שכונת המלך. ברוב שירה וזמרה עם הנגן החסידי העולמי ר' יוסי כהן ותזמרותו.

הריקודים מתחילים כל ערב בערך מהשעה 9:00 ועד לשעה 6:00 בבוקר! צלם האתר שמואל אלהרר מגיש גלריה מיוחדת מהאוויר.

התיעוד המיוחד מזכיר את דברי הרבי שליט"א מלך המשיח "שהרחוב עצמו ירקוד":

"נהוג בשנים האחרונות לערוך שמחת בית השואבה (בכל מקום ומקום, ובפרט בשכונה זו) גם ברחוב, ובאופן שה"רחוב" עצמו "רוקד", שבזה נכללת גם הפעולה על אוה"ע ברחוב, כמודגש גם בכך שאוה"ע עוזרים ומסייעים לבנ"י בעריכת שמחת בית השואבה ברחוב, ע"י השמירה דממשלת העיר, וכיו"ב (כמדובר כמ"פ בארוכה)

וכיון שבשמחת בית השואבה בחג הסוכות מודגש הענין ד"ופרצת" גם בפועל ובגלוי ע"י הריקוד ברחוב – אזי הדגשת הענין ד"ופרצת" בשמח"ת ("ופרצת" שב"ופרצת") היא ביתר שאת ועוז.

(משיחת ליל שמח"ת תנש"א)

לילה נוסף של ריקודים סוערים ברחוב העיר

770: מאות חסידים במעמד "יחידות כללית"

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...