• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בלעדי / אלפים התאספו לטכס עצה להגברת הפצת בשורת הגאולה

זה כבר הפך למסורת. אלפים התאספו לכנס השנתי בו דיברו רבנים ואנשי פעילות מהשטח בארץ ובעולם כיצד להגביר ולהלהיט את השטח בבשורת הגאולה וזהות הגואל. סיקור ותיעוד בלעדי
אלפים התאספו לטכס עצה להגברת הפצת בשורת הגאולה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בהמשך ישיר לדברי הרבי שליט"א מלך המשיח מהתוועדות י"ג תשרי לפני ארבעים שנה על הצורך להתאסף יחד בכנס השנתי של צעירי חב"ד, התאספו אמש, אור לי"ג תשרי תשפ"ד, מאות ואלפי תמימים ואנ"ש ל"כנס פעילי משיח העולמי". 

כינוס זה הוא אחד האירועים הגדולים ביותר הנערכים ב770 במהלך חודש החגים ותעיד על כך כמות המשתתפים האדירה, מתוך אחדות וקירוב לבבות, סביב הנושא האחד והיחיד של פרסום משיח ובשורת הגאולה.

לאחר מראות קודש נפתח הכינוס בהכרזת 'יחי אדוננו' משולשת כשכל הקהל עונה בהתלהבות ומתוך חיות ושמחה, בציפייה דרוכה להתגלות המלאה והמושלמת של הרבי שליט"א מלך המשיח. 

מיד לאחר מכן הזמין מנחה הערב - הרב בנצי פרישמן מ"האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה", את הרב מיכאל קויפמן - מפעילי משיח וגאולה בירושלים ושליח הרבי שליט"א מלך המשיח לשירות בתי הסוהר בישראל, להקריא את פרקו של הרבי שליט"א מלך המשיח, פסוק בפסוק, כנהוג באירועים אלו. 

ראשון הדוברים היה הרב שמואל יזהר, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח באלבניה ששיתף את הקהל בסיפורים מהשליחות להחדרת בשורת הגאולה במקום שליחותו וחתם את נאומו בהכרזת הקודש כשכל הקהל האדיר מחרה אחריו במחיאות כפיים סוערות. 

אחריו הוזמן אל הבמה הרב שמואל קרביץ שסיפר על פעילותו עם אנשי ההיי-טק הישראלי ותיאר כיצד רואים בחוש את בשורת הגאולה חודרת בכל שכבות הציבור, מימין ומשמאל. 

בין דובר לדובר חולק גם מבקבוק ה'משקה' שניתן מהרבי שליט"א מלך המשיח במיוחד עבור אירוע מיוחד וחשוב זה. 

נציג ה'תמימים' הראשון היה הת' יוסף יצחק עובדיה מישיבת חסידי חב"ד ליובאוויטש בצפת, ממנהלי מערך דוכני האגרות קודש המפורסמים בריכוזי עם ישראל ובמיוחד בהילולות הצדיקים המציעים להמוני עמך בית ישראל לכתוב ולקבל ברכה מהרבי שליט"א מלך המשיח. הת' יוסף יצחק עורר את הקהל האדיר על החשיבות והנחיצות הרבה בקישור יהודים לרבי שליט"א מלך המשיח ובמיוחד דרך הכתיבה אליו באמצעות ה'אגרות קודש'. 

לאחריו הוזמן נציג התמימים מבית משיח 770, הת' גרשון רוטשילד, המנהל את הפעילות השוטפת בפרסום בשורת הגאולה בניו יורק. במיוחד שם דגש בדבריו על ההשפעה האדירה למיזם פרסום תמונות הרבי שליט"א מלך המשיח במנהטן והגלילות, שבימים האחרונים אף זכתה לחשיפה גדולה במקומות הנמוכים ביותר. 

הנואם הבא היה הרב יעקב לנצ'נר שמזה שלושים שנה מפיץ את דבריו הקדושים של הרבי שליט"א מלך המשיח באופנים שונים, כשהמוכר מביניהם הוא קו התוכן "נחייג ונשמע" וחברת התקשורת "ימות המשיח". 

אחריו דיבר הרב יצחק מרנץ מכפר חב"ד שזכה להיות נוכח ב770 בשנים תנש"א-ב ותיאר כיצד שמע את קולות הנבואה מפי המלך עצמו. הוא גם שיתף את הנוכחים בפעילות שמקיים מזה כשלושים שנה בפרסום נבואת הגאולה בעיתוני החדשות הגדולים בישראל. 

אחרון הדוברים היה הת' מאיר שמעוני הלומד אף הוא בצפת, שסיפר מהנעשה והנשמע בפעילות ההפצה בצפון הארץ על ידי תלמידי הישיבה. 

את הערב חתם בדברי סיכום הרב בנצי פרישמן בדרישה להוריד את ה'אורות' הרבים לידי מעשה, ובפרט על ידי הפצת שופרו של משיח - גליון שיחת הגאולה, היוצא לאור בברכותיו ועידודיו של הרבי שליט"א מלך המשיח קרוב לשלושים שנה. 

לאחר תום הערב הארוך פרצו המשתתפים בשמחה וריקודים במשך שעה ארוכה מתוך תחושת שמחה על ההתגלות הקרובה של הרבי שליט"א מלך המשיח, יחד עם תביעה בלתי מתפשרת להמשיך ולעסוק ללא לאות, ואף להגביר עשרות מונים את הפצת בשורת הגאולה עד להתגלות המושלמת בגאולה האמיתית והשלמה.

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

צלם אתר הגאולה נהוראי אדרי מגיש גלריית תמונות:

מיד במוצאי החג: סוכת הרבי שליט"א מלך המשיח נבנתה

770: מאות חסידים במעמד "יחידות כללית"

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...