• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

סיקור / כינוס התמימים העולמי התקיים בפעם ה-41

בצהרי היום התקיים כינוס התמימים מייסודו של הרה"ח קותי ראפ, הכינוס התקיים בפעם ה-41 ונחתם בהצלחה רבה • סיקור ותיעוד
כינוס התמימים העולמי התקיים בפעם ה-41
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מעט אחרי 16:30 החל מנחה הכינוס הת' שלום רפאל מזרחי בדברי חיזוק אודות כך שהתמימים הם הנקודה והם הראשונים שחדורים בענייני הרבי שליט"א מלך המשיח והזמין את הרה"ח שלמה סגל מאנ"ש פתח תקווה להגיד את פרקו של הרבי שליט"א מלך המשיח.

מיד לאחמ"כ פרצו התמימים בריקודים סוערים עם פרקו של הרבי שליט"א מלך המשיח "שיר המעלות" בניצוחו של הנגן החסידי הת' מ"מ גדסי.

לאחמ"כ מוקרנת ברכתו של הרבי לתמימים "ברכת הבנים" בערב יו"כ, אחר כך מכן הזמין המנחה את הרה"ח צביקי מרגליות מנהל רוחני של 'איגוד תלמידי הקבוצה' שהסביר את נושא לימוד גאולה ומשיח במשנתו של הרבי שליט"א מלך המשיח שלא רק בתור הכנה וכדו' אלא בעיקר בתור טעימה מהגאולה, ורואים זאת בריבוי שיחות וכן אודות כך שצריכים ללמוד את השיחות לעומק ולא רק בשטחיות.

לאחמ"כ הוקרן וידיאו מרתק מהרה"ח פיניע קארף אודות נצחיות דבריו ונבואותיו של הרבי שליט"א.

כעת עולה המנחה ומדבר על כך שרואים הבדל עצום בין אלו שלומדים את שיחותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח, אלו שחיים אותם ואלו שעדיין לא כ"כ אוחזים שם, ומזמין את הרה"ח ישראל נחמן לרנר ראש ישיבה גדולה ליובאוויטש בית שמש לדבר, הרב לרנר פתח והזכיר את הרב ראפ שייסד את הכינוס, ודיבר חזק על זה שהתמימים מקבלים כוחות מהרבי שליט"א מלך המשיח בעצמו ואלו כוחות עצומים, את דבריו טיבל בסיפור נפלא שקרה עם בחור שירד מהדרך וע"י מבט מהרבי חזר, וכן בווארטים שקשורים לעניין כולל ווארט מהמונקאטשער על 'אטומים להחיות בטללי שינה'. 

כעת מגישים לקהל התמימים כיבוד קל כשברקע ניגון חסידי, המנחה מספר משל אודות ה'תוכי המדבר מדרום אמריקה' שתוכנו שצריך להשתתף בפועל ולא רק להתעניין ולעמוד מהצד.

כעת ניגשים לפנינה המרכזית של הכנס, הקרנת פרק ב' בתכנית "אבוא ואראה" תוכנית שהופקה בהשקה רבה, בו מספרים חסידים על הקשר האישי והאבהי של הרבי שליט"א מלך המשיח אליהם והפעם הרב יוסף יצחק זלצמן מקנדה שמספר אפיזודות נפלאות ואישיות מהרבי אליו.

אח"כ עולה לדבר המשפיע יוסף יצחק אופן שמדבר כמובן על משיח וגאולה ואופן הלימוד.

המנחה מסכם את הכינוס, ומדבר על 'מעשה בפועל' שצריך לצאת מהכינוס.

בסיום האירוע פצחו התמימים בריקודי שמחה 'שמחת הגאולה' למשך זמן רב עד השעה 7 בערב.

צלם אתר הגאולה נהוראי אדרי מגיש גלריית תמונות:

אלפי חסידים בתפילה האחרונה של ו' תשרי

770: מאות חסידים במעמד "יחידות כללית"

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...