• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

בית משיח 770: כינוס 'ברוכים הבאים' לאלפי האורחים

כמידי שנה התקיים כינוס 'ברוכים הבאים' לרגל הגעת אלפי אורחים ואורחות לחצרות קדשינו - בית משיח 770. סקירה נרחבת וגלריית תמונות
בית משיח 770: כינוס 'ברוכים הבאים' לאלפי האורחים
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

את הכינוס הנחה הת' שלום ניסלביץ' משפיע בישיבת חח"ל צפת קטנה, שהסביר אודות עומדינו בימים האחרונים של שנת הקהל ועל העניין שכבר כעת יש את ה'שמחתי באומרים לי בית ה' נלך' לאחמ"כ הוזמן הרה"ח מאיר וילשאנסקי מנהל רוחני ומשפיע בישיבת חח"ל צפת גדולה לומר את פרקו של הרבי שליט"א מלך המשיח ולאחריו את הכרזת הקודש 'יחי אדוננו' שלוש פעמים כנהוג.

לאחמ"כ פרץ הקהל בריקודי שמחה קצרים בניצוחו של האורגניסט הת' מנחם מענדל גדסי ומיד אח"כ מראות קודש מ'התרת נדרים' ואירועי ערב ראש השנה בשנים תשנ"ב תשנ"ד.

המנחה מזמין את ה'מרא דאתרא' הרב יוסף ישעי' ברוין חבר הבד"ץ שפתח בדברי ברכה לאורחים שיחיו ועורר על עניין הרגישות שאמורה להיות במקום קדוש זה, לאחמ"כ עלה הרה"ח בנימין גנדל ודיבר אודות מקומו של מלך המשיח ועל כך שהגאולה היא לא דבר ערטילאי כמו שזה נשמע אלא זה צריך להיות מוחשי וממשי ברגע זה. מיד אחריו עלה נציג 'התמימים' שזכה לשהות שנה שלמה במסגרת שנת הקבוצה הת' שניאור זלמן ניסלביץ' שדיבר על כך שאנו צריכים לפעול שתהיה התגלות בפועל ממש בלי פשטל'ך בעיניים גשמיות.

מיד לאחר מכן הוקרן קטע מולטימדיה מיוחד על הכרזת 'יחי המלך' של הרב אלחנן מישולובין שלא ידע מה תהיה תגובת הרבי שליט"א מלך המשיח, לאחריו מוזמן מנהל ארגון 'אש"ל הכנסת אורחים' הרב מנחם מענדל הענדל שדיבר על הקמת הארגון לפני שלושים על הניסים וברכות הרבי שליט"א מלך המשיח המלווים בכל עת וכן אודות ההתייחסות למארחים היקרים ולהתייחס אליהם בכבוד הראוי ובהתנהגות הולמת.

את הנאום המרכזי נאם הרה"ח יעקב לנצ'נר מנכ"ל חברת 'ימות המשיח' ומשפיע בישיבת תות"ל ראשל"צ, שדיבר שהעולם מוכן ובכל מקום אומרים שהרבי חי וקיים כפשוטו, החל מכניסה לתפילות ועד לפרטים הכי קטנים כחלוקות לעקאח ודולרים! בסיום נאומו נשמעו מחיאות כפיים סוערות מקהל האלפים.

לאחמ"כ פצחו הקהל בריקודי שמחה שעה ארוכה כשהנגן מלהיב את המוני התמימים שזכו להגיע עוד בשנת הקהל למקום המקדש גופי' דלעתיד, עם מחרוזת מקפיצה כיאה למעמד זה.

לאחר הכינוס חולקה תשורה 'בית ה' נלך' עם כתבות מרתקות.

צלם אתר הגאולה נהוראי אדרי מגיש גלריית תמונות:

ה'מדריך לאורח' תשרי תשפ"ד להורדה

770: מאות חסידים במעמד "יחידות כללית"

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...