• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

תשרי ב770 • ו' תשרי: יום השנה ל'אם המלכות' בבית משיח

לקראת התפילה סידרו המשבקי"ם את מוקומו של ה'שליח ציבור' בשביל כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א וכן הניחו נרות שעווה שידלקו מעת לעת כנהוג • יש לציין את הקהל הרב שציפה בכיליון עיינים לזכות לראות את המלך עולה חזן ביום מיוחד זה • אתר הגאולה מביא סיקור מיוחד מו' תשרי תשע"ח ב770 • הכתבה המלאה
תשרי ב770 • ו' תשרי: יום השנה ל'אם המלכות' בבית משיח
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

לקראת התפילה סידרו המשבקי"ם את מוקומו של ה'שליח ציבור' בשביל כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א וכן הניחו נרות שעווה שידלקו מעת לעת כנהוג • יש לציין את הקהל הרב שציפה בכיליון עיינים לזכות לראות את המלך עולה חזן ביום מיוחד זה • אתר הגאולה מביא סיקור מיוחד מו' תשרי תשע"ח ב770 • הכתבה המלאה

יום שני אור ו' תשרי הוא יום ההסתלקות של הרבנית הצדקנית מרת חנה שניאורסון נ"ע אמו של - יבלח"א כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, אלפי האורחים ותושבי השכונה הגיעו להתפלל תפילת ערבית במנין המרכזי במחיצת כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א הנוהג לעלות חזן ביום זה.

לקראת התפילה סידרו המשבקי"ם (ר"ת משמשים בקודש) את מוקומו של חזן בשביל כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א וכן הניחו נרות שעווה שידלקו מעת לעת כנהוג. יש לציין את הקהל הרב שציפה בכיליון עיינים לזכות לראות את המלך עולה חזן ביום השנה לאמו.

המחלקה הרוחנית של ארגון "אש"ל – הכנסת אורחים" לא מפסיקה להפתיע, ואכן מיד לאחר התפילה הוקרן עבור אלפי האורחים וידאו, מראות קודש, התוועדות מלאה בתרגום ללשון הקודש. המדובר בהתוועדות ו' תשרי תשמ"ה, יום הסתלקותה של הרבנית הצדקנית מרת חנה שניאורסאהן ע"ה. הוידאו הוקרן בזאל הגדול, בהשתתפות קהל רב.

למחרת, בבוקרו של יום שלישי ו' תשרי, מאות מאנ"ש השכימו קום והצטרפו לסדר חסידות בוקר עם אלפי התמימים האורחים שישבו ללמוד בזאל הגדול מתוך החוברות המושקעות של המחלקה הרוחנית בארגון 'אש"ל – הכנסת אורחים'.

לאחר לימוד חסידות והכנה לתפילה התפללו האלפים תפילת שחרית במחיצת כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א שגם היום הוכן מקום החזן כראוי והקהל ציפה לזכות לראות את המלך עולה חזן ביום השנה לאמו..

תפילת מנחה במחיצת כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א התקיימה בזמנה, וזוהי התפילה האחרונה לו' תשרי תשע"ח בה עלה המלך חזן ולצערנו גם בה לא זכינו לראותו בעייני בשרו בעז"ה תיהיה זו הפעם האחרונה..

לאחר תפילת מנחה נאספו המוני תמימים לסדרת שיעורי גאולה ומשיח מרתקים שנערכו במיוחד לרגל ו' תשרי על ידי המחלקה הרוחנית של 'אש"ל – הכנסת אורחים'. את השיעור המרכזי בזאל הגדול מסר הרב אסף פרומר משפיע ישיבת חח"ל חיפה, כאשר תוכן השיעור היה על 'הדרן' של הרבי מלך המשיח שליט"א לרגל סיום הרמב"ם.

יש לציין כי היום נערך כנהוג מידי שנה "כינוס התמימים העולמי" ובהשגחה פרטית בשנה זו מסיימים ביום זה אלפי יהודים בכל העולם כולו את מסלול הלימוד היומי ברמב"ם כתקנת כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, ולרגל כך אלפי תמימים ישבו זה לצד זה ב-770 בית משיח, במעמד 'כינוס התמימים העולמי' הל"ה, שיתחבר עם "מעמד סיום הרמב"ם" שאורגן בידי האחרים לעת עתה מטעם מאגן הכינוס הוותיק הרב יקותיאל מנחם ראפ ע"ה – מעמד שזכה לברכות ועידודים מהרבי מלך המשיח שליט"א. הכינוס עמד בסימן 120 שנה להתייסדות ישיבת תומכי תמימים.

לאחר הכינוס התקיימה תפילת ערבית במחיצת כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א.

וכמידי לילה גם הערב התקיימו התוועדויות לאורחים הרבים עם משפיעים מקומיים ואורחים, כאשר ההתוועדות המרכזית נערכה בזאל הגדול של בית חיינו – 770, והיא נמשכה עד השעות הקטנות של הלילה.

צילומים בתמונה ראשית: יינון סיוסה, שגב פלד, חיים טויטו - צלמי חב"ד אינפו, באדיבות המצלם.

הדיווחים, הקטעי ווידאו והתמונות בשיתוף (גם) עם אתר "פורטל חב"ד" ו"יומני בית חיינו תשע"ח" ועל כן תודתנו נתונה להם.

Tishrei in 770-004

תשרי ב770 • ערב ראש השנה בבית חיינו // סיקור מיוחד

770: מאות חסידים במעמד "יחידות כללית"

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...