• ב"ה ימות המשיח!
  • י' תמוז התשפ"ד (16.07.2024) פרשת בלק

ממדי הענק נחשפים: למעלה מ300 מקורבים בערב עם חב"ד ב770 בית משיח

ערב מיוחד לכבודו של הרבי שליט"א מלך המשיח נערך בשבוע שעבר במרכז חב"ד העולמי 770 בניו יורק, בהשתתפות מאות יהודים מרחבי העיר • סקירה וגלרייה
ממדי הענק נחשפים: למעלה מ300 מקורבים בערב עם חב"ד ב770 בית משיח
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

למעלה מ-300 איש הגיעו ממשרדי מנהטן ומכל רחבי ניו-יורק לערב עם חבד בהשתתפותו של הרבי שליט"א מלך המשיח. הערב שהיה בסימן "הרבי של כולם" תוכנן בקפידה ובעמל רב, על מנת לתת מנה גדושה של חסידות והתקשרות לכל מאות המתקרבים, ובמיוחד – להוסיף חיות ו'קאך' מיוחד בהתקשרותו האישית של כל אחד ואחת לרבי מלך המשיח שליט"א.

הכינוס הענק התקיים ביום רביעי כ"ח סיון בבית משיח -770, ובו שולבו נאומים חיים, קטעי מדיה וריקודי שמחה, לצד סעודה בשרית משובחת ותפאורה בקנה מידה שטרם נראתה בשנים עברו.

האירוע נפתח באמירת פרקו של הרבי שליט"א מלך המשיח ע"י הרב יהודה פרידמן – שליח הרבי שליט"א מלך המשיח למילבייסין, ניו יורק. בהמשך, הזמין מנחה הכינוס הרב דוד אקסלרוד למשא המרכזי של הערב את הרב ראובן מטוסוב – שדיבר אל האהבה שיש לרבי שליט"א מלך המשיח לכל יהודי והקשר המהותי שקיים ללא שום תנאי בין כל אחד מהמשתתפים לרבי

בשלב זה מוקרנת על המסכים תכנית מולטימדיה מרהיבה שמרתקת את הקהל בסיפורי חיים וקשר אישי של אבי אוחנה אביו של יוסף חיים אוחנה שבימים אלה חטוף בעזה ועל ההרגשה המיוחדת בה הרבי שליט"א מלך המשיח מלווה אותו מהיום הראשון של התמודדות זו וההרגשה התמידית שהרבי שליט"א מלך המשיח איתי בכל רגע ורגע וכן על הברכות המיוחדות והמעודדות שקיבל באגרות הקודש. לאחר מכן שר עם כל הקהל את שירת "אני מאמין" את הרגעים האלו אף תיאור לא יוכל להסביר. רגעים שכל כולם בטחון ואמונה פשוטה בנבואת הרבי שליט"א מלך המשיח ש"הנה זה משיח בא בפועל ממש".

תוך כדי הסעודה החגיגית ואמירת 'לחיים' פותח הזמר המוכר בערל צוקר במחרוזת ניגוני חב"ד תוך נגינה של אומן הקלידים מענדי גדסי המקפיץ את הקהל בשמחה ובחיות מיוחדת.

את האירוע כיבד בנוכחותו גם קונסול ישראל בניו יורק, מר אופיר אקוניס, שנשא דברים חמים על חשיבות פעילותה של תנועת חב"ד ועל הקשר המיוחד שלו אגב לרבי שליט"א מלך המשיח.

רגע השיא של הכינוס – בתפילת ערבית רבתית במניין הרבי שליט"א מלך המשיח. חמש דקות לפני התפילה נפתח שביל המלוכה לכניסתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, ושירת 'יחי' לפני ולאחרי התפילה היו מרגשות וסוחפות במיוחד והשאירו רושם עז על מאות המתקרבים.

לדברי מארגני האירוע, מטרת האירוע הייתה לחזק את הקשר של המקורבים לרבי שליט"א מלך המשיח ולמען הפיכת יומו הפרטי של כל אחד מהמשתתפים לסדר יום של שליחות למען עם ישראל ולמען החטופים ולמען התגלותו המיידית של הרבי שליט"א מלך המשיח לעין כל. אמרו המארגנים. "האירוע אתמול היה צעד נוסף בדרך להגשמת החזון הזה."

האירוע זכה לתשומת לב רבה ברחבי ניו יורק, ורבים מהמשתתפים שיתפו את חוויותיהם עם התמימים. "אירוע שלא ישכח," אמר אחד המשתתפים באירוע. "הרגשתי שהרבי שליט"א מלך המשיח נוכח איתנו בחדר במהלך כל התפילה." "האירוע היה מרגש ומרומם," סיפר אחד המשתתפים. "הרגשנו את נוכחותו של הרבי שליט"א מלך המשיח באופן מיוחד, אין ספק שמדובר היה באירוע מיוחד ומרגש, שהותיר חותם עמוק על כל מי שזכה להשתתף בו.

גלריית תמונות מאת הצלם שלום ראס:

מבית משיח 770 לבאר שבע: שמחת הכנסת ספר תורה בשכונת המלך

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...