• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

"הבן שלי יחזור ונעשה סעודה ענקית": אביו של החטוף בהתוועדות סוערת ב770

"כשהבן שלי יחזור מהשבי, אני אבוא יחד איתו לרבי מלך המשיח שליט"א ונעשה סעודת הודיה גדולה": אביו של החטוף הגיע להתוועד במרכז חב״ד העולמי 770 בית משיח • סיקור מצמרר
"הבן שלי יחזור ונעשה סעודה ענקית": אביו של החטוף בהתוועדות סוערת ב770
צילום: אתר הגאולה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

התוועדות סוערת ומרגשת במיוחד נערכה הערב במרכז חב״ד העולמי 770, בתור סעודת הודיה לשחרור החטופים בקרוב ממש. ההתוועדות נערכה בשעות הערב של יום שני, יחד עם דוד אוחנה - אביו של יוסף חיים בן ה23 הנמצא בשבי החמאס ימח-שמם.

עם תחילת ההתוועדות החלו המשתתפים לנגן "עוצו עצה ותופר", וכן את הניגון השייך לחודש כסלו ולניסים - "על ניסך ועל נפלאותך ועל ישועתך". בצל חג הגאולה י"ט כסלו החל הניגון "פדה בשלום" כמו מעצמו, וקיבל כעת כעת משמעות כפולה - "ואני אבטח בך". במשך דקות ארוכות רקדו כולם חבוקי זרועות, מאמינים בכל ליבם שאכן בקרוב ממש נזכה לראות את החטופים בבית.

PXL_20231121_032656776.MP

תחילה החל האב לספר על קשריו עם הרבי מלך המשיח שליט"א: "אני למדתי בישיבת חב"ד הבוכרים בכפר חב"ד". מחיאות כפיים נלהבות נשמעות מכיון תלמידי הקבוצה בוגרי ישיבת הבוכרים, והוא ממשיך: "בגיל 15 נסעתי פעם ראשונה לרבי מלך המשיח שליט"א. זה היה לקראת תשרי תנש"א, ואבא שלי היה אז חולה במצב קשה. הרופאים נתנו לו בין שעות לימים ספורים. כולם ניסו להניא אותי מלנסוע, הרי מי יודע מתי אוכל שוב לראות את אבא. מי ששכנעה אותי לנסוע הייתה דווקא אמא שלי. היא אמרה לי "בכל מקרה אין לך איך לעזור, לפחות תבקש ברכה מהרבי מליובאוויטש".

שלחתי פקס למזכירות של הרבי מלך המשיח שליט"א, והתשובה של הרבי כללה הוראה לבדוק את התפילין והמזוזות. מה שגילינו היה מדהים: התפילין של אבי היו ריקות, לא היה בהן קלף בכלל. במזוזה שעל פתח חדרו נמצא כי המילה "לבבך" היתה מחוקה! כמובן שאבא קנה תפילין ומזוזה חדשים.

PXL_20231121_051500947

במשך החודש שהייתי אצל הרבי מלך המשיח שליט"א, עברתי בכל חלוקת דולרים וביקשתי ברכה לרפואה. ואכן, כשחזרתי הביתה אבא חיכה לי בסלון, בריא ושלם!".

הקהל בהתוועדות מוחא כפיים בהתלהבות, והוא ממשיך לספר:

גם בני יוסף חיים למד במוסדות חב״ד, בתלמוד תורה בקרית מלאכי. שמעתי פעם שמי שלומד במוסד של הרבי הוא כמו הבן שלו, אז אני רוצה לומר לכם: יוסף חיים הוא הבן של הרבי, ואני מתכוון לזה במלוא הרצינות!

אני הבטחתי לרבי, שבעזרת השם כשיוסף חיים יחזור הביתה בריא ושלם, אני אסע יחד איתו חזרה לכאן, ונעשה פה סעודת הודיה ענקית. מה שאתם רואים פה יהיה כלום לעומת זה!

צה''ל לוחם קשה, כוחות הביטחון משקיעים, אבל אני שם את מבטחי אך ורק הקדוש ברוך הוא!".

בהמשך ההתוועדות, השתתפו גם ר' מנחם גרליצקי ור' נחום קפלינסקי, שמאז החלה המלחמה דואגים כל אחד בדרכו לאמירת תהילים בציבור ב-770 לזכות עם ישראל.

הרב גרליצקי כיבד את דוד אוחנה בסיום הלכות טומאת צרעת ברמב"ם, ור' נחום בירך אותו בהתרגשות רבה שיוסף חיים יחזור בריא ושלם.

השלוחים התכנסו למלווה מלכה חגיגי - לקבלת פני משיח

אלפים ב'פאראד' ב-770 בית משיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...