• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

השלוחים התכנסו למלווה מלכה חגיגי - לקבלת פני משיח

אתמול בשעה 1:30 בצהרי השבת, נפתח כינוס השלוחים העולמי, בעת ההתועדות של הרבי שליט"א מלך המשיח, בהשתתפות כלל השלוחים מרחבי העולם. בשעות הערב נערך לכבודם אירוע מלווה מלכה מרכזי, בו הושם דגש על השליחות היחידה - קבלת פני משיח צדקנו. דיווח וגלריה
השלוחים התכנסו למלווה מלכה חגיגי - לקבלת פני משיח
צילום: דוב בער הכטמן
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

זה היה ערב עוצמתי ומיוחד, שכולו קודש לשליחות היחידה שהרבי שליט"א מלך המשיח הטיל על השלוחים בשיחת ש"פ חיי שרה תשנ"ב: קבלת פני משיח צדקנו בפועל ממש. השנה, לאור המצב בארץ הקודש, הוקדש חלק ניכר מהתוכנית לנושא שלימות הארץ, עם דגש על זעקתו של הרבי שליט"א מלך המשיח כנגד הסכנה הגדולה במסירת שטחים לאויבים, ותפילה לשלום חיילי צה"ל והחזרת החטופים.

בשעה שבע וחצי נפתחו דלתות אולם רז"ג המפואר בשכונת המלך קראון הייטס, כאן צוה ה' את הברכה, ולקול צלילי נגינתו של ר' יוסי כהן ור' שלמה רקו, נכנסו השלוחים ותפסו את מקומותיהם לסעודת מלווה מלכה.

את האירוע פתח המנחה, השליח בניו ג'רסי הרב יוסף צבי קרליבך, בברכת ברוכים הבאים לשלוחים מכל קצוי תבל.

לקריאת פרקו של הרבי שליט"א מלך המשיח בתהלים הוזמן השליח בסרסל, צרפת, הרב יעקב ביטון שסיים בהכרזת הקודש "יחי אדוננו".

"פותחין בדבר מלכות", ועל המסכים הוקרן וידאו מראות קודש, שנאמרו לפני עשרות שנים אך נראה כאילו הדברים נאמרו היום. בתחילה נראה הרבי שליט"א מלך המשיח בשיחת ל"ג בעומר תשכ"ד, לפני מלחמת ששת הימים, משם לשיחות קודש מתקופת מלחמת יום הכיפור, ועד לשיחה מתקופת מלחמת המפרץ. המסר ברור והדברים חדים, כמה דם יהודי היה יכול להיחסך אם רק היו שומעים לנביא הדור.

את הנאום הראשון באנגלית נשא הרב אשר ועקנין, שליח ורב קהילה בקווינס, שמדבר מעומק ליבו על תפקידם של השלוחים לקירוב יהודים, בפרט בימים אלו בהם לב ישראל ער.

אחריו עולה לבמה סרן (מיל') ד"ר יאיר אנסבכר מיחידת הלוט"ר של צה"ל. יאיר היה אחד מיחידות העילית של צה"ל שבבוקר שמחת תורה, דהר לעוטף עזה שם נלחם עם מחבלי החמאס ימ"ש, בטיהור מחנה צבאי ובקיבוצים בסביבה. הוא, שראה את הזוועות, מדבר מדם ליבו על תפקידם של השלוחים בעת הזאת, להבין את גודל השעה ואת הכוחות שקיבלו מהמשלח, ולעבור מהגנה למתקפה, בכיבוש העולם והבאת הגאולה.

אל הבמה עולה המוזיקאי ר' ברק גרוסברג הרואה את עצמו שליח בחזית המוסיקלית. הוא מספר על דרך התקרבותו לתורה ומצוות, ועל הפצת המסרים של הרבי שליט"א מלך המשיח לקהלים עצומים, דרך השירים והקליפים שלו על משיח, שבע מצוות בני נח ועוד. בסיום דבריו הוא לוקח את הגיטרה, וסוחף את הקהל בניגוני חב"ד. קהל השלוחים לא נשאר אדיש, ובמהרה האולם כולו קם על רגליו לשירת "יחי אדוננו" שמקיפה את האולם ואת העולם כולו.

דברים מיוחדים נשמעו מפי המרא דאתרא וחבר הבד"צ דקראון הייטס הרב יוסף ישעיה ברוין שמקשר את השיחה האחרונה לעת עתה אותה זכינו לשמוע מהרבי שליט"א מלך המשיח בש"פ ויקהל תשנ"ב, עם שיחת כינוס השלוחים תשנ"ב. הרב ברוין מדבר בלהט על תפקידם של השלוחים בעבודה של קבלת פני משיח צדקנו, ודוקא מתוך אחדות כפי שדורש הרבי שליט"א מלך המשיח.

בעקבות המצב בארץ הקודש, מוזמן הרב רחמים באנין השליח בונציה, איטליה, לומר עם הקהל את פרק כ' בתהלים להצלחת החיילים ולהשבת החטופים.

לאחר מכן צפה הקהל בוידאו, מראות קודש בהן נשמע הרבי שליט"א מלך המשיח בוכה כשהוא מדבר על המצב באה"ק ועל כך שהגאולה עדיין מתעכבת. דממה באולם בשעה ורק קולו של הרבי שליט"א מלך המשיח מתייפח נשמע…

הרב יהושע העכט, שליח ורב קהילה בקונטיקט נשא נאום מיוחד על שלימות הארץ, ובדברים היוצאים מלב שותת דם הוא זועק מקירות ליבו אל השלוחים שכל אחד יעשה כל מאמץ ליצור קשר עם פוליטקאים ובעלי השפעה בעירו ובמדינתו, ולהיות בחזית ההסברה למען שלימות הארץ.

אחרון הדוברים היה הרב חננאל פיזם, שליח משדרות, שסיפר על אירועי שמחת תורה במקום השליחות, ועל הברכות של הרבי שליט"א מלך המשיח המלוות את השלוחים בעיר, גם כאשר ביתו הפרטי נפגע מפגז של מחבלי החמאס.

לזימון וברכת המזון הוזמן השליח בפוקיפסי, ניו יורק, הרב יעקב בורנשטיין, ולאחר מכן נחתם האירוע בריקודי שמחה.

הפקה: מנדי בוארון, Master Lighting Productions

צילום: דוב בער הכטמן

איגוד תלמידי הקבוצה: נפתח פרוייקט'יששכר וזבולון' תשפ"ד

אלפים ב'פאראד' ב-770 בית משיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...