• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

איגוד תלמידי הקבוצה: מבחן וחלוקת מלגות לחודש טבת

פרויקט הלימוד לתלמידי התמימים ב770 בית משיח – ‘יששכר וזבולון’ – ממשיך בשיא. תכונה מיוחדת ב770 לרגל חלוקת המלגות למצטייני פרויקט ‘יששכר וזבולון’ של ‘איגוד תלמידי הקבוצה’. אמש, בפעם השניה בשנה זו, התקיימה חלוקת המלגות של חודש טבת, בשווי עשרות אלפי דולרים • צילום: שימי הרשקופ
איגוד תלמידי הקבוצה: מבחן וחלוקת מלגות לחודש טבת
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הפרויקט שהוכיח את עצמו במשך השנתיים האחרונות. לכל אורך השנה, בחורף ובקיץ, תקופות בין הזמנים ובימים רגילים, השקיעו התמימים ב770 את כל מרצם בלימוד רציני ומסודר והגיעו ליעדים חשובים בסיום מאמרי תרס"ו, מסכתות גמרא, לקוטי שיחות גאולה ומשיח וכל חלק א' בשו"ע אורח חיים.

מיד לאחר חודש החגים, כאשר רוחות הסערה ב770 עם ריבוי האורחים שבו למקומם, נפתח בסערה הפרויקט המיוחד למשך השנה הקרובה, תשפ"ג.

"מעלין בקודש", כפי שכבר פורסם השנה הגדלנו באופן משמעותי את כמות המשתתפים בפרויקט, תודות לקיחת חלק פעיל של "זבולון" ומהם יראו וכן יעשו!

בתחילת חודש מר חשוון נערך כינוס פתיחה מפואר כאשר מיד לאחריו נכנסו התמימים לעולמה של תורה בלימודי המסלולים איש איש במסלולו הוא.

בסיום חודש מר חשון ובסיום חודש כסלו נערך מבחן על חומר הלימודים החודשי, המבחן נערך בחדר האוכל 1414 בהשתתפות רבני הישיבה, נכח במבחן גם הרב מיכאל חנוך גולומב המלווה את מסלול הלימודים בחסידות.

מפאת ריבוי הבחורים המשתתפים בפרויקט הגדול המבחן חלוק לשני זמנים, פעם אחד למסלולי הלכה וגירסא ופעם נוספת למסלולים גאומ"ש, גפ"ת וחסידות.

בדיקת המבחנים נתנה מבט מפעים על המשמעות העמוקה של הפרויקט וכיצד התמימים המשתתפים בפרויקט מנצלים את משך שהותם בישיבה ב770 כראוי, ללא טרדות של עול ה'פרנסה' ודאגות גשמיות.

בתחילת חודש כסלו ובתחילת חודש טבת נערכו חלוקת המלגות בשווי עשרות אלפי דולרים לתמימים מצטייני המסלולים למימון ההוצאות האישיות של כל תמים.

מטרת הפרויקט הינה ברורה, על מנת שכל בחור יוכל להשקיע את כל מרצו בלימוד התורה מבלי להצטרך לדאוג לצרכי המחיה הבסיסים בכוחות עצמו. והתוצאות מדברות בעד עצמם!

איך זה עובד?

ישנם חמישה מסלולי לימוד רציניים עם יעדים למשך כל השנה, בסיום כל חודש מתקיים מבחן ובתחילת החודש שאחריו מקבל כל בחור מלגה כספית מכובדת במזומן!

מסלול אחד הוא בלימודי המשך תרס"ו, כך שבמהלך השנה יגמרו את כל המאמרים דשנת תרס"ו מההמשך הידוע.

מסלול שני הוא בלימודי ההלכה, וילמדו את כל חלק א' משולחן ערוך אדמו"ר הזקן והלכות פסח, הלכה למעשה.

מסלול שלישי הוא בלימודי הגירסא, דף ליום דף ליום, ובעז"ה יסיימו בסופה של השנה את כל מסכת גיטין ומסכת שבועות.

מסלול רביעי הוא בגאולה ומשיח כך שבמשך השנה יגמרו את כל לקוטי שיחות גאולה ומשיח.

מסלול חמישי ללימוד גירסא כולל רש"י ותוספות כך שבמשך השנה מסיימים את כל מספת גיטין במלואה.

להשתתפות בפרוייקט לחצו כאן

כעת בשידור חוזר: סאטלייט חנוכה - כל העולם מתאחד עם 770

אלפים ב'פאראד' ב-770 בית משיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...