• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח ניסן התשפ"ד (26.04.2024) פרשת מצורע

אתה והמקדש אותו דבר! | שיעור גאולה ומשיח השבועי בבית משיח - 770

כמידי שבוע, ביום חמישי האחרון התאספו עשרות בחורים ואברכים במרכז חב"ד העולמי - איסטערן פארקווי 770 - בית משיח - לשיעור עיוני בעניני גאולה ומשיח אותו מסר הת' שד"ב שי' קיי בנושא הייחודיות שבהשראת השכינה במקדש ובכל אחד מישראל
אתה והמקדש אותו דבר! | שיעור גאולה ומשיח השבועי בבית משיח - 770
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בשעת בין הערביים של יום חמישי האחרון, התכנסו עשרות בחורים ואברכים לשיעור השבועי הקבוע בבית משיח - 770 בעניני גאולה ומשיח. השבוע מסר את השיעור הת' שלום-דובער שי' קיי, שעסק בנושא השראת השכינה בבית המקדש ובכל אחד ואחד מישראל.

עיקר השיעור נסב על ביאור הפירוש בפסוק: "ועשו לי מקדש ושכנתי בתוכם" - "בתוכו לא נאמר אלא בתוכם, בתוך כל אחד ואחד מישראל". מוסר השיעור הסביר במה מתבטאת השראת השכינה אצל כל אחד, ומה המיוחדות שבה על פני השראת השכינה בעולם כולו.

מעניין לציין שאת הפירוש הנ"ל "בתוכו לא נאמר, אלא בתוכם - בתוך כל אחד ואחד" מביא פעמים רבות הרבי שליט"א מלך המשיח וכן חמיו - הרבי הרייץ נ"ע - בשם "רז"ל - רבותינו זכרונם לברכה" - כינוי אותו נהוג לקרוא בספרות התורנית על בעלי התלמוד והמדרשים, אך כאשר ניגשים לספרים לא נמצא פירוש זה במאמריהם!

את שאלה זו הביא יהודי אחד לפני הרבי שליט"א מלך המשיח, שנענה לו שפירוש זו מובא בשל"ה הקדוש, ואף הוא ראוי להיקרא בשם "חז"ל", עוד ביאר הרבי שליט"א מלך המשיח שיתכן ולחמיו - הרבי הריי"ץ - היו מדרשים שנעלמים כיום מאיתנו [אגרות קודש כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, כרך א איגרת צט].

צלם אתר הגאולה מנחם מענדל בנין מגיש גלריית תמונות.

בכ' מנחם אב: ספר תורה נכנס לבית משיח 770

גלריית ענק: חג פורים בביתו של מרדכי היהודי של דורנו

תגובות

  • JHJHJH , כ"ה אב התשפ"ב, 02:01

    שבוע לאחר סיום המבצע אירע פיגוע ירי מחריד בירושלים, בו נפצעו שמונה יהודים. גם אז התרחשו ניסים גלויים. הנה אחד מהם

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...