• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

אווירה חגיגית ריקודים סוערים והתוועדות שמחה לרגל חג הגאולה בבית משיח – 770

בבית משיח – 770 איסטערן פארקווי, לצד שולחנות ערוכים בכל טוב ישבו מאות יהודים, חסידים בגלוי וחסידים בנשמה. כולם נקבצו לזמן איכות מלא הנאה רוחנית ושמחה של גאולה. במשך שעות ארוכות האזינו לנאומים המרתקים מפי הרבנים שכיבדו את הערב בנוכחותם, ביניהם כמה דיינים מכובדים ואף הפרשן הפוליטי של עיתון ישראל היום – ר' מתי טוכפלד, שסיפר סיפורים מרתקים ממקום שליחותו בכנסת ישראל. בסיום ההתוועדות נפתחו ריקודי שמחה סוערים למשך שעה ארוכה בליוי תזמורת נגנים. לסיקור המלא
אווירה חגיגית ריקודים סוערים והתוועדות שמחה לרגל חג הגאולה בבית משיח – 770 אווירה חגיגית ריקודים סוערים והתוועדות שמחה לרגל חג הגאולה בבית משיח – 770 אווירה חגיגית ריקודים סוערים והתוועדות שמחה לרגל חג הגאולה בבית משיח – 770
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

את ההתוועדות, או 'פאבריינגען' כפי שמכונה ההתכנסות בעגה החסידית, הנחה בכישרון רב הרב מנחם מנדל יוזביץ' - מנהל התלמוד תורה 'אור מנחם' בשכונת קראון הייטס.

תחילה הוקרנו על המסך מראות קודש מהרבי שליט"א מלך המשיח בי"ב תמוז במשך השנים, מתוך אמונה אמיתית וטהורה שכבר בלילה זה נזכה לראותו גואל את ישראל ומשמיע דברי תורה חדשים.

כעת הוזמן אל הבמה הרב נחמן שפירא – משפיע ראשי בישיבת 'אהלי תורה' הסמוכה, שסיכם וביאר את המאמר "עשרה שיושבין ועוסקין בתורה" אותו מורה הרבי שליט"א מלך המשיח ללמוד בהתוועדויות הנערכות בחג הגאולה הזה.

בסיום דבריו כלל הנוכחים נעמדו על רגליהם, ולמקרופון ניגש הרב שלמה מג'סקי שהקריא את מכתבו של הרבי שליט"א מלך המשיח לחג הגאולה י"ב-י"ג תמוז משנת תנש"א, וסיים בהכרזת הקודש יחי אדוננו, ובדברי אמונה וציפיה לביאת המשיח.

כעת הוזמן לדבר רבה של שכונת המלך – קראון הייטס – הרב יוסף ישעיה ברוין, שבהתלהבות רבה עורר על משמעותו המיוחדת של יום זה. בהמשך נשאו דברים הרב ישעיה כהן – שליח ורבה של מדינת קזחסטאן ועוד רבנים ושלוחים מכל רחבי העולם.

מבין הנואמים הבולטים היה הרב יצחק חקק שהינו דיין ופוסק מפורסם בקרב הציבור הספרדי, שהלהיב את הקהל בשבחו את גדלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, ובציינו את התפעלותו הרבה משתי המידות הנדירות אותם ניתן למצוא אצל הרבי בלבד בשלימות – מידת האמת ומידת השלום. בכך – סיים – מרגישים שהרבי נמצא עימנו כעת ופועל כמו בעבר ואף יותר מכך.

אחרון הדוברים היה הרב מתי טוכפלד - הפרשן הפוליטי בישראל היום ושליח הרבי שליט"א מלך המשיח בכנסת ישראל, שהגיע ל770 בימים אלו. הרב מתי סיפר סיפורים מרתקים ממקום עבודתו בכנסת, כיצד גם במקום בעל קצוות מנוגדות כולם מקבלים את היהדות והוראותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח ללא חילוקי דעות.

בסיומה של התוועדות סוערת שכזו אך טבעי היה שיתפתחו ריקודי שמחה סוערים, התזמורת ליוותה את מעגל השמחה וקפיצות הרוקדים נמשכו שעה ארוכה.

בסיום הריקודים התפזרו הנוכחים להתוועדויות רבות בכל רחבי 770, שם ניגנו ניגונים רבים וסיפרו סיפורים על מסירות נפשו של הרבי הריי"ץ, התוועדויות שנמשכו עד שעות הבוקר.

איגוד תלמידי הקבוצה: למעלה מ-200,000 $ למצטיינים

גלריית ענק: חג פורים בביתו של מרדכי היהודי של דורנו

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...