• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

הרבי חי בגוף גשמי באופן נצחי! השיעור השבועי בעניני גאולה ומשיח בבית משיח - 770 

מידי שבוע מארגן התמים דוד גבריאל את שיעור גאולה ומשיח המרכזי בבית משיח 770. השבוע הוא גם מגיש לאתר הגאולהנסיכום קצר של השיעור, מפי התמים שלמה פבזנר • צפו בוידאו וגלריית תמונות מהשיעור
הרבי חי בגוף גשמי באופן נצחי! השיעור השבועי בעניני גאולה ומשיח בבית משיח - 770 
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

כמידי שבוע, ביום חמישי האחרון התאספו עשרות בחורים ואברכים במרכז חב"ד העולמי - איסטערן פארקווי 770 - בית משיח - לשיעור עיוני בעניני גאולה ומשיח.

השבוע מסר את השיעור התמים שלמה שי' פבזנר, שהסביר בצורה מפורטת וברורה על פי מקורות חכמינו ז"ל ומשנתו של הרבי שליט"א מלך המשיח מדוע מוכרח להיות שהרבי חי וקיים כעת ללא כל שינוי, בגוף גשמי, בביתו הקבוע – 770 – בית רבינו שבבבל, ולמה דוקא הוא זה שיגאלנו תיכף ומיד בגאולה אמיתית ושלימה. המשתתפים האזינו בשקיקה ונהנו מכיבוד עשיר ומגוון.

אז מה למדו בשיעור? בשתי מילים:

לכל צדיק מוקצבת עבודה אותה עליו לעשות בעולם, כאשר הוא מסיים את תפקידו אז הוא מסתלק מהעולם ועולה למעלה – זוהי משמעות המושג הילולא – בתרגום מילולי משמעותה של המילה היא – שמחה. השמחה ביום פטירתו של הצדיק היא על כך שסיים לעשות את עבודתו והשלים את חלקו בבירור העולם.

בפעם הראשונה בה הרבי שליט"א מלך המשיח נשא דברים לקהל לאחר שקיבל על עצמו את נשיאותו, הגדיר הוא את עבודתו ותפקידו של דורנו אותו עליו לבצע – להוריד את השכינה כאן למטה בעולם הזה. מה שיושלם רק בבוא הגאולה האמיתית והשלימה.

זוהי עבודתו של דורנו, ולכן כל עוד היא לא התבצעה אזי לא נשלמה עבודתו של צדיק הדור – שעליו מוטלת המשימה להשלימה.

זוהי הסיבה לאמונה והידיעה הברורה שהרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים כעת בגופו הגשמי וממשיך לעבוד עבודתו בעולם. באם הרבי שליט"א מלך המשיח הבטיחנו שהוא זה שישלים את המשימה, אזי כל עוד לא השלימה לא שייך אצלו כלל וכלל 'הילולא' ח"ו.

מאות ואלפי פעמים חזר הרבי שליט"א מלך המשיח על המילים "דורנו הוא הדור האחרון לגלות והדור הראשון לגאולה" – אין מחליף לרבי שליט"א מלך המשיח – חלילה, אין מנהיג דור חדש. דורנו הוא האחרון בגלות. בעז"ה נזכה ותיכף ומיד נראה בעניני בשר את הרבי שליט"א מלך המשיח נגלה לעין כל ונחווה את הגאולה השלימה.

צלם אתר הגאולה מנחם מענדל בנין מגיש גלריית תמונות.

והמלך שב מגינת הביתן: חגיגות ל' סיון בבית משיח 770

גלריית ענק: חג פורים בביתו של מרדכי היהודי של דורנו

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...