• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

מאות צופים בהקרנה החודשית של התכנית הפופלארית

תכנית "ואביטה נפלאות" מספר 18 הוקרנה הערב בבית משיח 770. התכנית בת שעה, אוגרת בתוכה קטעים בלעדיים בשנת תנש"א, לצד הלהט המשיחי בשנת תשנ"ד
מאות צופים בהקרנה החודשית של התכנית הפופלארית
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בשעות הערב של יום רביעי הוקרנה במרכז חב"ד העולמי – 770 בית משיח, איסטערן פארקווי – תכנית הוידאו החדשית של איגוד תלמידי הישיבות העולמי.

התכנית יוצאת לאור מידי חודש, ומביאה לצופה בצורה מרתקת את אירועי השנים בהם התגלה הרבי שליט"א מליובאוויטש כמלך המשיח, תוך שימוש בחומרי מדיה מקוריים ובלעדיים.

במרכזה של התכנית בחודש זה – סיון – הובא תיעוד בלעדי של מסע הסטורי שנערך בשנת תנש"א – 1991 – ברוסיה במטרה לפעול את התגלותו של המלך המשיח – הרבי שליט"א מליובאוויטש.

רבני חב"ד באותה תקופה הטילו שליחות שמימית על ר' דוד נחשון שי' – יו"ר ניידות חב"ד וארגון צ"ה בארץ הקודש וחברו הטוב – להבדיל בין חיים לחיים – ר' אבי טאוב ע"ה. שניהם נשלחו בחשאיות לקרוא על קברם של אדמור"י חב"ד את פסק הדין הפוסק באופן ברור שהרבי מליובאוויטש שליט"א הוא המלך המשיח, ולהעתיר על ציונם תפילה שמהרה ירחם עלינו ה' וישלחו לגאול את עם ישראל.

לצד התיעוד ההסטורי והמרתק של מסע זה, הוצגו דברים נלהבים שנשאו גדולי החסידים באותה תקופה, מהם עולה בבירור האווירה הסוערת והלהט הגדול סביב פרסום מלכותו של מלך המשיח בכל קצווי תבל.

מאות הצופים רותקו למסך במשך שעה ארוכה שסחטה לא מעט מחיאות כפיים סוערות, את ההתרגשות הגדולה שמעדה באוויר ניתן היה למשש בקול תשואות הקהל.

בסיומה של התכנית יצאו כלל הצופים מחוזקים, וקיבלו החלטות טובות על הוספה בלימו עניני גאולה ומשיח ופרסום ההכרח בקבלת מלכותו של המלך המשיח.

770: התמימים התוועדו לזכות הרב זמרוני ציק

ממדי הענק נחשפים: למעלה מ300 מקורבים בערב עם חב"ד ב770 בית משיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...