• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

בקשת הגאולה וריקודי שמחה בקידוש לבנה ב770

אתמול במוצאי שבת נערך מעמד קידוש לבנה בהשתתפות הרבי מלך המשיח שליט"א בחזית 770 – בית משיח, על שדרת הרחוב איסטערן פארקווי
בקשת הגאולה וריקודי שמחה בקידוש לבנה ב770 בקשת הגאולה וריקודי שמחה בקידוש לבנה ב770
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

קידוש הלבנה הוא מנהג ישראל קדום, בו מברכים את נוסח הברכה המופיע בסידור בתחילת כל חודש, כאשר הלבנה הולכת וגודלת.

בדורנו האחרון חידש הרבי שליט"א מלך המשיח שבמעמד זה ישנה סגולה מיוחדת לביאת המשיח – כאשר מכוונים במעמד שנעשה בכוונה מיוחדת לקבלת פני משיח צדקנו. קשר מיוחד ישנו בין משיח ללבנה, כשם שהלבנה נעלמת ולבסוף חוזרת ומופיעה בגלוי, כך על מלך המשיח נאמר שישנה תקופה בה הוא יסתתר, אך לבסוף ישוב ויתגלה לעין כולם.

את הקשר במיוחד לביתא המשיח ניתן למצוא גם בפסוקים האחרונים שבנוסח הברכה: "וּבִקְשׁוּ אֶת ה' אֱלֹהֵיהֶם וְאֵת דָּוִד מַלְכָּם", שמשמעו הוא שבאחרית הימים - התקופה בה אנו נמצאים כעת - עם ישראל יבקשו מה' שישלח להם את משיח צדקנו והוא יגאלם בקרוב ממש.

במוצאי שבת האחרון נערך מעמד קידוש לבנה בהשתתפות הרבי מלך המשיח שליט"א בחזית 770 – בית משיח, על שדרת הרחוב איסטערן פארקווי, בסיומו הכרזיו הילדים – חיילי צבאות השם, תינוקות של בית רבן – את ההכרזה "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד" – באמצעותה אנו מקבלים את מלכותו של מלך המשיח ופועלים את התגלותו.

לאחר המעמד התקיימו ריקודי שמחה תוססים וסוערים בליווי כלי זמר, בליווי דגלי המשיח שהתנופפו בעוז מעל ראשי המרקדים. ריקודים אלו נערכים בביטחון שמשיח מתגלה ברגע הקרוב ביותר, וממילא זהו הזמן הכי שמח שיש, עלינו לפצוח במחולות וריקודים לקבלת פניו של מלך המשיח. 

אז איך חיים את הגאולה בחיי היום-יום? השיעור השבועי בעניני גאולה ומשיח בבית משיח - 770

גלריית ענק: חג פורים בביתו של מרדכי היהודי של דורנו

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...