• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

תיעוד: הבחורים ב770 יצאו לתהלוכות בניו יורק

עשרות בחורי ה'קבוצה' יצאו מבית משיח 770 אל יעדים רבים בשכונות הסובבות את קראון הייטס, כדי לערוך בכל מקום תהלוכת ל"ג בעומר לצד הנחות תפילין. הפעילות העניפה קיבלה שבחים רבים מהיהודים הרבים ששמחו ביום שמחתו של רשב"י
תיעוד: הבחורים ב770 יצאו לתהלוכות בניו יורק
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

התמימים חיילי בית דוד, הבחורים הלומדים בבית מדרשו של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט״א, יצאו ביום ל״ג בעומר יום ההילולא - ההסתלקות של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי, שביקש שישמחו בשמחתו ביום קדוש ונשגב זה.

עם רכבים מיוחדים  יצאו הם לשכונות היהודיות באזור להביא להם את שמחת היום, ואת בשורתו של הרבי שליט״א מלך המשיח - הרשב״י של דורנו, ש״הנה הנה משיח בא״.

הרכבים היו מעוטרים במוצגים יהודיים שביטאו והפגינו את העוצמה היהודית, כאשר הבחורים השקיעו שעות רבות בהכנת מוצגים מושקעים אלו, תוכנם של המוצגים: ספר משנה תורה לרמב״ם - בקשר עם הוראתו של הרבי שליט״א מלך המשיח ללמוד מספר הלכות מיוחד זה בכל יום, ובערב ל״ג בעומר השנה נערך הסיום ה-41 במחזור לימוד הרמב״ם העולמי ותחילת המחזור ה-42.

קופת צדקה - בקשר עם הוראתו המפורסמת של הרבי שליט״א מלך המשיח לתת כמה שיותר מדקה על מנת לזרז את בואה של הגאולה האמיתית והשלמה. יש לציין שהרבי שליט״א מלך המשיח נימק את סיבת חלוקת הדולרים על ידו מידי יום ראשון ליהודים שיתנו לצדקה, על מנת לזרז את בואה של הגאולה.

אות בספר תורה - בקשר עם הוראתו של הרבי שליט״א מלך המשיח שלכל ילד וילדה יהיה אות בספר תורה שיכתב במיוחד בשביל ילדי ישראל.
במוצג נראה ספר תורה ברקע, וילד וילדה מחזיקים אותיות.

בית המקדש - לו אנו מחכים שירד משמים בקרוב ממש, ומחובר אליו- בית מדרשו של הרבי שליט״א מלך המשיח המכונה ״770״ שכהסברו של הרבי שליט״א מלך המשיח יהיה מחובר ישירות לבית המקדש בגאולה האמיתית והשלימה.

יעודי הגאולה- במוצג מיוחס זה נראתה מצבה עליה נכתב ״פה היה נטמן״ בקשר עם זה שבגאולה כתוב שכל המתים יקומו לתחיה. ובקשר לכתוב במדרש שבגאולה העצים יצמיחו ממתקים, במוצג נצפים ענפים של עץ ומהם צומחים ממתקים. ואריה עם גדי יחדיו נצפו על גבי המוצג, כמובא במדרש שבגאולה גם החיות שאויבות אחת לשניה יחיו בשלום הדדי.

על הרכב האחרון היה מוצג גדול של ״כתר״ המוכר לכולנו מדגלי המשיח המפורסמים, כדי לומר שכעת על כולנו לקבל את מלכותו של הרבי שליט״א מליובאוויטש כ׳מלך המשיח׳.

הרכבים נסעו כשייירה אחת גדולה בקרב הכבישים הסואנים, הרבה נהגים שהתפעלו מהעוצמה החלו צופרים לבחורים לאות עידוד, בין לבין יצאו הבחורים  מהרכבים וחילקו לאנשים את דגלי היד הצהובים של ה׳משיח׳, כרטיסים עם תמונות של הרבי שליט״א מלך המשיח, כובעים וחולצות מיוחדים שיוצרו במיוחד לרגל ל״ג בעומר, והמון ממתקים לילדים.

לאורך כל הדרך התנגנה מוזיקה מלהיבה, לרגלה רקדו הבחורים עם יהודים ברחוב, לרגל שמחת היום.

יצויין כי יהודים שלא הספיקו - זכו להניח תפילין עם הבחורים היקרים.

מידי פעם עצרו הרכבים בשכונות היהודיות ואמרו עם הילדים את 12 הפסוקים אותם מורה הרבי שליט״א מלך המשיח לומר עם ילדי ישראל, ולאחר מכן מופע להטוטים מרהיב עם ׳האיש הצהוב׳ - התמים לוי שוחאט. שעשה פעלולים עם כדורים, חישוקים, ולפידי אש בוערים. הילדים שמחו ורקדו, ואנשים מהרחוב התאספו והתעניינו בנעשה.

כמובן שזהו תיאור על קצה המזלג של הפעילות העניפה של חב״ד ברחבי ארצות הברית.

התמימים מציינים בסיפוק את הפעילות וומדגישים שהעיקר שתהיה כבר התגלותו של הרבי שליט״א מלך המשיח תיכף ומיד ממש.

ליל ל"ג בעומר ב-770: ריקודי שמחה

גלריית ענק: חג פורים בביתו של מרדכי היהודי של דורנו

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...