• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

"באנו לומר תודה" הישראלים חגגו ב-770

הערב שהותיר את רישומו על משתתפיו. בהשקעה גדולה נערך בשבוע שעבר ב770 בניו יורק, האירוע השנתי לדוברי עברית לרגל י"א ניסן. תוכנית מרתקת חיברה את המשתתפים לאורך כל הערב אל הרבי שליט"א מלך המשיח כשהשיא הגיע בשעת תפילת ערבית
"באנו לומר תודה" הישראלים חגגו ב-770
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

'הערב שישחרר אותך' זו היתה גולת הכותרת של הכינוס העוצמתי שארגנו התמימים של קבוצה תשפ"ב לכל הישראלים – שעמם הם יוצרים קשר בימי שישי במהלך ה'מבצעים'.

הערב נפתח בספירה לאחור כשמיד לאחר מכן עלה המנחה הת' מני ששון שפתח את הערב בברכת ברוכים הבאים והסבר כללי על היום הגדול י"א ניסן - יום הולדתו של הרבי מלך המשיח שליט"א. ומיד הוקרן על מסכי האירוע – שגם הם היו בנויים בצורת 120 – וידאו מיוחד שהופק לכבוד האירוע, שערך סיור על כל האזורים ב 770.

לבמה הוזמן באמצעות קריינות ייחודית, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בשכונת מיל-בייסין הרב יהודה פרידמן שליט"א, שקרא את הפרק של הרבי שליט"א מלך המשיח פרק ק"כ ואת הפרק החדש קכ"א, כל הקהל נעמד על רגליו, וסיים בצעקת 'עד מתי', 'יחי המלך' והכרזת הקודש יחי אדוננו.

כעת הופיע על הבמה הרב מתי טוכפלד שהגיע במיוחד לכינוס, ונאם את המשא המרכזי. בו הסביר לכל המשתתפים את הנושא העיקרי: שחרור והפיכת הגלות לגאולה, ע"י שינוי ההסתכלות שלנו על העולם, ואז רואים איך בכל דבר מגלים את האמת האלוקית שלו.

על המסך הוקרנו קטעי וידאו ייחודיים של הרבי מלך המשיח שליט"א מלך המשיח מהתוועדות וחלוקת דולרים.

את הערב הנעים הזמר אבי פרץ, שהקדיש שיר לרבי שליט"א מלך המשיח לפרק החדש "שיר המעלות". וכמובן כל הקהל פרץ בריקודים ספונטניים שהקיפו את כל בית משיח.

בשלב זה הופיע על המסך וידאו יחודי, שבו כמה מאנ"ש ששימשו בעבר בתפקידים בכירים בצה"ל, שסיפרו על עצמם איך הגיעו לחב"ד, ואיך הם רואים מההסתכלות שלהם את שחיים באופן נכון באופן של גאולה.

על הבמה הופיעו שני ילדים וא' התמימים, שהציגו פגישה בין שני בחורים חבדניקים - לבין מקורב במבצעים, שהמסר היה שכל בעיה שהיא צריך לכתוב עליה לרבי שליט"א מלך המשיח, שהוא האבא שדואג לכל הילדים שלו.

אחרי הסבר קצר מפי המנחה, נפתח השביל לרבי שליט"א מלך המשיח וכל הקהל נעמד ושר את השירה הנצחית יחי אדוננו, מתוך וודאות גמורה שעכשיו ממש נזכה לראות את הרבי שליט"א מלך המשיח בעיניים גשמיות.

לאחרי תפילת ערבית, חזרו כולם למקומות. והוקרן וידאו של נס של הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש מפי ר' יוסף יצחק בקשי. תוך כדי חולק לכל המשתתפים התשורה הייחודית הכוללת ערכה לכתיבה לרבי שליט"א מלך המשיח, וכל המשתתפים חתמו על קבלת המלכות ובקשת ברכה.

בצורה ספונטנית קם מתוך הקהל א' שסיפר עליו המנחה שהוא קיבל דולר מהרבי שליט"א מלך המשיח ובאותו יום נעשה לו נס ע"י וכהוקרה הביא מתנה לרבי עוגה עם נרות בצורת 120. מיד אח"כ נערכה הגרלה על שני דולרים מידו הק' של הרבי שליט"א מלך המשיח.

האירוע הסתיים בשירה וזמרה וריקודים בכל 770 שנגמרו ע"י הזמר בהכרזת הקודש: יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך המשיח לעולם ועד!

צילום: דוב בער הכטמן.

770: מאות רוקדים עם הניגון הנבחר

אלפים ב'פאראד' ב-770 בית משיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...