• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"א תמוז התשפ"ד (27.07.2024) פרשת פנחס

המיזם שמחבר את תושבי הארץ עם 770

עידן הטכנולוגיה של ימינו הביא איתו מגוון אפשרויות להפצת מסרים ומדיה ברחבי העולם, תוך שניות. דוגמא טובה לכך אפשר למצוא במיזם נהדר שהרימו מספר בחורים מבוגרי ישיבת תומכי תמימים המרכזית, הנמצאת במרכז חב"ד העולמי - 770 בניו יורק
המיזם שמחבר את תושבי הארץ עם 770
"להנגיש לאנשים בארץ את הנעשה ב770"
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

עידן הטכנולוגיה של ימינו הביא איתו מגוון אפשרויות להפצת מסרים ומדיה ברחבי העולם, תוך שניות.

אחת מהאפשרויות הנפוצות והנגישות לכל אחד, היא אפליקציית המסרים וואטסאפ. כיום, ישנם אנשים רבים המנהלים את פרסום העסק שלהם דרך הסטטוס בוואטסאפ.

כיהודים, ובפרט כחסידים, אנו מחפשים תמיד כיצד לנצל את המירב מתוך העולם המופלא הזה, באופן של "תוכו אכל - קליפתו זרק".

דוגמא טובה לכך אפשר למצוא במיזם נהדר שהרימו מספר בחורים מבוגרי ישיבת תומכי תמימים המרכזית, הנמצאת במרכז חב"ד העולמי - 770.

הרעיון הינו להנגיש לציבור חסידי חב"ד בעולם את הנעשה ב-770, באמצעות צפייה בסטטוס של וואטסאפ.

פנינו לאחד הבחורים שעומדים מאחורי הרעיון, כדי לשמוע ממנו על כך:

ספר לנו איך הכול התחיל..

זה התחיל בשנת תש"פ - בשיאה של הקורונה. מספר בחורים מהישיבה ב-770 חזרו לארץ, דבר שיצר בארץ תחושה כי הישיבה המרכזית נסגרה. בהמשך אף נסגר 770 בעצמו. כאוס מוחלט.

בתקופה הזאת שוחחנו עם כמה אנשים בארץ. השאלות שלהם היו כל כך תלושות מהמציאות ב-770, והבנו שחייבים לעשות משהו בנידון. לא ייתכן שחב"דניק שרוצה לדעת מה קורה במרכז חב"ד העולמי - יצטרך להתקשר לבחורים ולקושש פיסות מידע.

פתחנו חשבון וואטסאפ, ופשוט התחלנו להעלות לסטטוס תמונות ממה שקורה ב-770.

איך זה התקבל אצל אנשים בארץ?

וואו. אנשים נורא התלהבו. ניסחנו הודעה יפה שמזמינה להצטרף לצפייה בסטטוס, ומשם זה התגלגל. קיבלנו עוד ועוד הודעות מאנשים שביקשו להתעדכן בנעשה ב-770. אני לא מבין איך אף אחד לא עשה את הדבר הזה לפנינו.

אנחנו מקבלים הודעות מכל גווני הקשת היהודית: בנוסף לחב"דניקים, צופים בסטטוסים אנשים מכל קצוות המגזר הדתי והחרדי, אנשים שאינם שומרי מצוות, גברים ונשים, ספרדים ואשכנזים.

רק אתמול אמר לי אחד משלוחי הרבי מלך המשיח שליט"א באירופה, כי את סדר יומו הוא פותח עם תמונות מ-770, וזה נותן לו כוח לפעילות במהלך היום

רק אתמול אמר לי אחד משלוחי הרבי מלך המשיח שליט"א באירופה, כי את סדר יומו הוא פותח עם תמונות מ-770, וזה נותן לו כוח לפעילות במהלך היום.

אתם מפרסמים עוד דברים חוץ מתמונות וסרטונים?

עם הזמן התרחבנו למגוון נושאים. אנחנו מפרסמים על אירועים שיתרחשו ב770, מראות מעניינים, יהודים שבאים לכאן מכל העולם. אנחנו מפרסמים גם קישורים לצפייה בשידור חי מתפילות וכדו' ביוטיוב. בחודש תשרי, אורחים רבים נעזרו בססטוס שפירסם אינפורמציה לגבי טיסות, מתחמי בדיקות קורונה בקראון הייטס וכדומה.

לסיכום..

קודם כל אני מזמין את הקוראים להצטרף גם הם לצפייה בסטטוסים שלנו, באמצעות לחיצה כאן. וכמובן, בעזרת השם התמונה הבאה שתעלה לסטטוס תהיה תיעוד ההתגלות של הרבי מלך המשיח שליט"א בקרוב ממש!

סופרים לאחור עד י"א ניסן

ממדי הענק נחשפים: למעלה מ300 מקורבים בערב עם חב"ד ב770 בית משיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...