• ב"ה ימות המשיח!
  • י' ניסן התשפ"ד (18.04.2024) פרשת מצורע

נפילת ישמעאל - הקדמה לגילוי משיח

מפרשת השבוע ניתן ללמוד על התהליך שקשור לגאולה והוא נפילת בני ישמעאל. בשנים האחרונות אנו עדים לנפילת הממשלות והמשטרים במדינות ערביות רבות, לצד סיום תקופת התהילה של המדינות העשירות בנפט
נפילת ישמעאל - הקדמה לגילוי משיח
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

על הפסוק האחרון בפרשת חיי שרה שקראנו השבת: "על פני כל אחיו נפל" (שמדבר על ישמעאל), מפרש בעל הטורים הקדוש:

"וסמיך ליה 'ואלה תולדות יצחק'. לומר, כשיפול ישמעאל באחרית הימים, אזי יצמח בן דוד, שהוא מתולדות יצחק"..

דהיינו, שסמיכות הפסוק האחרון בפרשתנו - שמדבר על ישמעאל בלשון של "נפילה" - אל הפסוק הראשון של הפרשה הבאה, פרשת תולדות, מלמד אותנו, שיש קשר ביניהם. והקשר הוא:

אחרי נפילת ישמעאל באחרית הימים, יצמח בן דוד - משיח צדקנו!

ומכאן ברור שהנפילה המתמשכת של כל אומות ישמעאל בשנים האחרונות - דהיינו של כל מדינות ערב - שכולן, ללא יוצא מן הכלל, עברו מהפכות שלטוניות או לפחות זעזועים פנימיים חמורים, וגם כוחן הכלכלי הצטמצם בהרבה - הן כתוצאה משינויי השלטון והמהפכות, והן כתוצאה מזה שארה"ב הפכה ליצואנית נפט גדולה והיא כבר לא תלויה בנפט הערבי, וגם העולם כולו פחות תלוי בו כי בכל המדינות נכנסות לשימוש יותר ויותר אנרגיות חלופיות לנפט.  

כמו כן, גם המעמד הבינ"ל של מדינות ערב, ושל האומות האסלאמיות, הדרדר, וזאת בשל ההבנה הכלל עולמית שהטרור היום, רובו ככולו, נובע מגורמים אסלאמיים, שמגיעים וצומחים במדינות אלו.

נפילה זו של ישמעאל, על פי בעל הטורים, היא הקדמה לביאת וגילוי משיח, ולכן העובדה שאנו רואים את הנפילה הזו של מדינות ערב (נפילה צבאית, כלכלית, וכן במעמד הבינ"ל שלהן) - היא סימן ברור וגלוי לגאולה האמיתית והשלימה בקרוב ממש!

ידידיה מאיר: אנחנו לא ביביסטים אנחנו משיחיסטים!

משמיע להם לישראל: לקט מענות ממלך המשיח אודות הביטחון בארץ ישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...