• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

הנשיא החדש בארה"ב

רשתות התקשורת בארה"ב הכריזו על ביידן כנשיא, וזאת לאחר שהסתיימה הספירה של כמעט כל הקולות - בדגש על עשרות מיליוני מעטפות שהגיעו בדואר. שוב אדגיש (כפי שכבר כתבתי מיד עם הפרסום של התוצאות הראשוניות) - הבחירות הללו יוכרעו בבית המשפט. הרב אבישי איפרגון
הנשיא החדש בארה"ב
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הנשיא החדש בארה"ב

שבוע טוב. רשתות התקשורת בארה"ב הכריזו על ביידן כנשיא, וזאת לאחר שהסתיימה הספירה של כמעט כל הקולות - בדגש על עשרות מיליוני מעטפות שהגיעו בדואר. שוב אדגיש (כפי שכבר כתבתי מיד עם הפרסום של התוצאות הראשוניות) - הבחירות הללו יוכרעו בבית המשפט.

יש כבר עכשיו מאות עדויות על זיופים בהצבעות בדואר, תקלות גדולות בתהליך הספירה, ואי סדרים חמורים בקלפיות (כולל מניעת גישה של משקיפים רפובליקנים במקומות רבים) - כל הראיות והעדויות יוגשו כבר ביום שני לבתי המשפט. השאיפה של טראמפ היא להגיע לבית המשפט העליון (שם יש רוב לרפובליקנים), ואילו הדמוקרטים ינסו לבלום את המהלך כבר בשלבים המשפטיים הראשונים.

המקור הגדול ביותר לזיופים הוא ההצבעה בדואר. כמו בכל מדינה דמוקרטית ההצבעה צריכה להיות חשאית, ולכן, "הפטנט" של הדמוקרטים היה לאפשר, לראשונה בארה"ב, הצבעה מסיבית (של עשרות מיליונים!) דרך הדואר, כמעט בלי אמצעי זיהוי (שהרי זו הצבעה חשאית וצריך לשמור על חשאיות המצביע עד כמה שניתן), ובלי לוודא שמדובר בהצבעה אמיתית. לשם כך הם הפיצו עשרות מיליוני מעטפות הצבעה, שאותם מילאו בעיקר דמוקרטים [כי טראמפ ביקש מאנשיו לא להצביע בדואר - בשל החשש מהונאות], שעל פי עדויות שהצטברו, פשוט אספו מעטפות רבות, שנשלחו לאנשים רבים או לבני משפחה, שמו בהם פתקים עבור הדמוקרטים, ושלחו אותם במסות גדולות, כאשר אין שום אפשרות לוודא שאכן הפתקים הוכנסו ע"י מי שיש לו זכות הצבעה!

כך למעשה, ניצלו הדמוקרטים, לראשונה בתולדות ארה"ב, את החשאיות שאמורה להינתן לכל מצביע (כדי שלא ידעו מה הצביע) על מנת להוסיף מיליוני קולות מזויפים!

טענתו המרכזית של טראמפ: אלו היו הבחירות הראשונות בארה"ב שבהן אושר להצביע דרך הדואר. זו הייתה יוזמה של הדמוקרטים, והם נימקו אותה בכך שצריך למנוע התקהלויות בקלפי, מחשש להדבקות.

חשוב להדגיש שהיוזמה הזו קיבלה תוקף משפטי ואושרה לביצוע רק במדינות שנמצאות תחת שליטה של הדמוקרטים.

טראמפ ואנשיו טוענים שכל מטרת היוזמה הזו הייתה מלכתחילה על מנת לאפשר זיוף של הבחירות, היות והיא איפשרה לשלוח מראש מעטפות של בחירה, דווקא לאלו שהיו ידועים כדמוקרטים [בארה"ב, חייבים להירשם מראש לפני ההצבעות, וכבר אז להצהיר לאיזו מפלגה אתה שייך, ולכן היה קל לדמוקרטים לשלוח מעטפות הצבעה לאנשיהם].

עוד הם ממשיכים וטוענים, שהדמוקרטים שלחו מעטפות רבות למצביעיהם, והם השתמשו במעטפות אלו על מנת להצביע באופן מזויף עבור אנשים שכלל אינם מצביעים / שלא רצו בכלל להצביע, או שאפילו אינם קיימים (זהויות בדויות או אפילו אזרחים שמתו). לפי טענה זו, לפחות בחלק מהמדינות אמצעי הזיהוי שנדרשו מהמצביעים היו אפסיים, וכל אחד היה יכול די בקלות למלא עשרות מעטפות הצבעה שכלל לא היו רשומות על שמו, ובכך לייצר באופן מזויף מאות אלפי קולות עבור ביידן.

במסיבת עיתונאים היום העידו, לצידו של טראמפ, משקיפים רפובליקנים (ביניהם לפחות שני עורכי דין) - על כך שנמנע מהם להתקרב למעטפות, להשתמש בטלפון, ולחלקם פשוט לא נתנו להיכנס!

ישנן עדויות חתומות כחוק של 50 משקיפים על כך שנמנעה מהם גישה לפיקוח על ספירת הקולות. יש גם עדויות על "ערימות של עשרות אלפי קולות" שפתאום הגיעו באמצע הספירה, ולמשקיפים הרפובליקנים לא ניתנה שום גישה אליהם כאשר רצו לבדוק את מקורן!

כמו כן, בהליך נכון, כל מעטפה צריכים להראות למשקיף רפובליקני וגם למשקיף דמוקרטי, ורק אז היא יכולה להיספר - אולם התהליך הזה לא התבצע כלל במקומות רבים, שבהם מנעו ממשקיפים רפובליקנים את יכולת הפיקוח.

בנוסף, יש תלונות לפחות מעשר מדינות על מכונות הצבעה שהדמוקרטים תכנתו.

כמו כן, במקרים רבים, בוצעו הצבעות כפולות - הן בדואר והן בקלפי!
כל זה יבדק בבית המשפט, ונקווה שבעזהי"ת האמת תצא לאור במהירות.

בינתיים, סגניתו של ביידן, כבר אמרה בראיון לערוץ אל-ערבייה, שממשל ביידן ינקוט בצעדים הבאים:
1. ביטול הצעדים שעשה ממשל טראמפ בקשר לפלסטינים.
2. החזרת הסיוע הכלכלי לרש"פ.
3. פתיחה מחדש של משרדי אש"ף בוושינגטון [שטראמפ סגר אותם].
4. פתיחת הקונסוליה האמריקנית במזרח ירושלים.

כמו כן אמרה שממשל ביידן מחוייב לפתרון 2 המדינות, והוא נגד הסיפוח, ונגד הרחבת ההתנחלויות.

"ישראל בטח בה' - עזרם ומגינם הוא"!
נוסיף כולנו בתורה ובמצוות, ובתפילה לכך שהאור והקדושה והאמת ינצחו את החשך והטומאה והשקר - בארה"ב, ובכל העולם, וגם בעולם הפרטי שלנו (בתוך עצמנו), ועל ידי שנביא את הגאולה לתוכנו - ונחיה "גאולה פרטית" - נביא את הגאולה האמיתית והשלימה, ואת האמת האלוקית בכל העולם כולו.

בחסדי ה' אנו רואים מדי יום את נסיו וחסדיו הגדולים של ה' יתברך, ואת סימני הגאולה, ואנו בוטחים בו יתברך לחלוטין, שבודאי נמשיך ונראה נסים ונפלאות, ועד לנסי הגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש!


מאת: אבישי אפרגון, ראש ישיבת "דרכי תמימים" ת"א, פרשן לעניני צבא ובטחון

להצטרפות לקבוצות הווצאפ "גאולה בעולם" של הרב אבישי איפרגון

‏https://chat.whatsapp.com/JG9FmXPCJy1LHwApPwj8io

בחר אמת ובחר בחיים

הרבי שליט״א מלך המשיח במסר לעם ישראל: ״ארץ ישראל המקום הכי בטוח בעולם״, ״אין מה לפחד״

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...