• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

תוגברה השמירה בכניסה לבית משיח 770

בעקבות גל האלימות שהגיע יחד עם המחאות ההמוניות שפרצו ביומיים האחרונים ברחבי ארה"ב בכלל ובניו יורק בפרט, משטרת ניו יורק החליטה לתגבר כוחות בשכונת המלך – קראון הייטס ובחזית בית חיינו-770, על אף שהמקום סגור לקהל הרחב
תוגברה השמירה בכניסה לבית משיח 770
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

תוגברה השמירה בכניסה לבית משיח 770

בעקבות גל האלימות שהגיע יחד עם המחאות ההמוניות שפרצו ביומיים האחרונים ברחבי ארה"ב בכלל ובניו יורק בפרט, משטרת ניו יורק החליטה לתגבר כוחות בשכונת המלך – קראון הייטס ובחזית בית חיינו-770, על אף שהמקום סגור לקהל הרחב.

הת' מענדי כהן קראוון הייטס

גל "מחאה" אלים מאד של שחורים החל בארה"ב בימים האחרונים, בעקבות מותו של גבר אפרו-אמריקאי ע"י שוטרים תוך כדי מעצר החל בארה"ב לאחר שהשוטרים התנהגו באופן אגרסיבי יתר על מידה. עד אתמול (שני) דווח על 4000 מעצרים בערי ארה"ב. סרטים ברשת מראים שוד וביזה של מרכולים וחנויות באופן ברוטלי ע"י ההמון, לפני התערבות המשטרה.

מאות אלפים יצאו להפגנות ענק ומחאות בכל רחבי ארצות הברית, שהפכו בתוך מספר שעות לאלימות ביותר. בכל מוקדי ההפגנות, המפגינים מחוללים הרס רב בחנויות ובעסקים, שורפים ניידות משטרה ובאחת המקומות אף נורה שוטר למוות.

ביום ראשון השבוע, החלה להתקרב לשכונת קראון הייטס הפגנה גדולה של אפרו-אפריקנים, אשר היו בדרך לזרוע הרס בחנויות ובעסקים אשר בשכונה, ורק ברגע האחרון ובנס גדול הצליחו כוחות המשטרה לעצור את הפורעים. תושבי השכונה נתבקשו להישאר בבתים בערבים ובלילות, ולצאת רק כשקיים צורך הכרחי בכדי להימנע מאירועים לא נעימים. 

כאמור, משטרת ניו יורק החליטה לתגבר כוחות בשכונת המלך – קראון הייטס ובחזית בית חיינו-770, על אף שהמקום סגור לקהל הרחב.

בברכת הגאולה השלימה ואז לא ידע עוד איש צער

image (6)

image (5)

image (3)

image (1)

מתקפת סייבר ישראלית רחבת היקף על איראן

כשהרב מרדכי אליהו התראיין לעיתון הגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...