• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

למה חברות יפניות משקיעות בסטארטאפ בישראל?

אנשי עסקים יפניים החלו להראות עניין רב בחברות סטארטאפ בישראל, בעיקר באבטחת סייבר, טכנולוגית תוכנה לבקרת תנועה ושבבי תקשורת. השקעות חברות יפניות בחברות סטארט-אפ ישראלי על פי הדו"ח הסטטיסטי של הבנק המרכזי של יפן בשנת 2015 הסתכמו ב -45 מיליון $ - זה 5 פעמים יותר מאשר בשנת 2013 ו -25 פעמים יותר מאשר בשנת 2012.הסיבה האמיתית, והמסקנה העיסקית בכתבה.
למה חברות יפניות משקיעות בסטארטאפ בישראל?
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מדוע חברות יפניות מעוניינות בסטארט-אפ ישראלי?

אנשי עסקים יפניים החלו להראות עניין רב בחברות סטארטאפ בישראל, בעיקר באבטחת סייבר, טכנולוגית תוכנה לבקרת תנועה ושבבי תקשורת. השקעות חברות יפניות בחברות סטארט-אפ ישראלי על פי הדו"ח הסטטיסטי של הבנק המרכזי של יפן בשנת 2015 הסתכמו ב -45 מיליון $ - זה 5 פעמים יותר מאשר בשנת 2013 ו -25 פעמים יותר מאשר בשנת 2012.

 לפי מידע שהגיע מהחברה היפנית כדי לקדם את הפיתוח של סחר חוץ, מספר חברות היפניות פתח הנציגויות שלהם בישראל עלו במהלך השנה מ -35 ל -50 חברות יפניות רבות רכשו חברות ישראליות וסטארטאפים. בינואר 2015 סוני הודיעה על רכישת חברה ישראלית לייצור שבבי תקשורת עבור $212 מיליון דולר.

ליפן יש תעשיות עתירות ידע מהמתקדמות בעולם, ומי שמכיר יפנים, יודע שהם חשדנים מאד כלפי זרים ולא מוכנים לשתף פעולה, ובפרט בתחומים טכנולוגיים, ששיתוף הפעולה מחייב חשיפת ידע טכנולוגי, שעלול להשאיר אותם מאחור. איך ניתן להסביר את הגידול המדהים בהשקעות היפניות בארץ ישראל? מה קרה בזמן הזה?

הבה נזכור כי בשנת 2011 היתה רעידת האדמה החזקה ביפן שגרמה הצונאמי הפכה הרס מסיבי באיים הצפוניים של הארכיפלג. שליח הרבי מליובאוויטש שליט"א מלך המשיח ביפן, הרב בנימין אדרעי, לא יעזוב את תפקידו והחל לסייע לתושבי סנדאי. בחודש יולי, הוא קיבל תעודת כבוד של מושל המחוז של סנדאי כאות תודה והערכה על מאמציהם לסייע האסון. בשנה שעברה, התמנה לרב הראשי של יפן.

הרב אדרעי מפיץ שבע מצוות בני נח בין בני העם היפני, הדרך היחידה להבטיח קיומה של חברה אנושית מבוססת על אמת וצדק כפי שנקבעו על-ידי הקב"ה בתורתו. רוב מנהיגי העולם המודרני כבר חתמו על האמנה לשמירת והפצת שבע מצוות בני נח. הרב בנימין אדרעי עצמו הביא את שגריר יפן שחתם בשם העם היפני על אמנת קיום והפצת שבע מצוות בני נח בפני אלפי משתתפי כינוס י' שבט של "האגודה למען הגאולה" שנערך לפני מספר שנים ב"היכל התרבות" בת"א, פעולה רוחנית שבוודאי השפיעה על מהלך הענינים.

הרב בנימין אדרעי סיפר, שאחת העבודות שלו אחרי הצונאמי, היתה להגביר את מודעות העזרה לזולת ביפן, ולמשל, ענין פשוט כמו קופות צדקה עבור מוסדות חסד יפניים במקומות ציבוריים ומרכולים וכיו"ב -דבר שלא היה בנמצא, התפשט בכל יפן אחרי שהרב אדרעי התחיל עם זה בכמה מרכולים בטוקיו.

בשיחת ל"ג בעומר תש"נ, (מדקה 18 בסרטון) הרבי שליט"א מלך המשיח מסביר שרעידות אדמה והתפרצות הר געש וכיו"ב נועדו לאותת לאותם אנשים שהם צריכים להתחיל לעבוד את ה' כמו שצריך, ועל היהודים להתחיל ללמד אותם איך לקיים את שבע מצוות בני נח, באופן שאחרי זה הם יפיצו את זה בתוך העם שלהם.

רואים אם כן, שבסביבות שנה - שנה וחצי לאחר הצונאמי ביפן החל לגדול האינטרס של חברות יפניות בישראל באופן משמעותי, כתוצאה מעבודת שליח הרבי מלך המשיח. המסקנה העיסקית צריכה להיות, שככל שתגדל השפעת שבע מצוות בני נח על העמים, כך יגדל שיתוף הפעולה בין יפן (ושאר ארצות) לארץ ישראל.

 

כמו טיסה בF15

המכתב ששלח הרבי שליט"א מלך המשיח לנשיא ארצות הברית לאחר נסיון ההתנקשות בחייו

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...