• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

דעה / ראש הממשלה - אתה נלחם ברבי שליט"א מלך המשיח

מדוע באתי ואין איש קראתי ואין עונה, הקצרה ידי מהושיע הקצרה ידי מפדות. זעקותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח שלא לעצור באמצע המלחמה ולא להכנע למחבלים, מקבלות בימים אלה מוחשיות מצמררת מול מהלכי ראש הממשלה, הנכנע לטרור. טור דעה מאת הרב יהושע וייס
ראש הממשלה - אתה נלחם ברבי שליט"א מלך המשיח
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בשנת תש"ל (1970) זעק הרבי שליט"א מלך המשיח כי הפסקת האש אז במלחמת ההתשה, תביא לכך שתפרוץ מלחמה (מלחמת יו"כ) ושום מטוס 'פנטום' לא יעזור, מול מסך הטילים שמצרים תפרוס לאורך תעלת סואץ.

את דבריו המזעזעים סיים הרבי שליט"א מלך המשיח בבכי בדברי הנביא "מדוע באתי ואיין איש קראתי ואיין עונה?!" שלש שנים לאחר מכן פרצה המלחמה הנוראה. ערב המלחמה, קרא הרבי שליט"א מלך המשיח להביא ילדים לכותל וסיים את ברכתו במילים יהי רצון שיזרקו את השטן מבית הדין למעלה.

כשפרצה המלחמה ביקש הרבי שליט"א מלך המשיח למסור לשר הביטחון דאז שיכבשו את ערי הבירה קהיר ודמשק, ובכך ישברו את חוצפת סוריה, מרכז הטרור, אחת ולתמיד. כידוע, בקשתו לא התבצעה.

3 שנים אחר כך נחטפו בני ערובה במטוסם לאוגנדה ושוחררו ב'מבצע יהונתן' בזכות הקדוש הלוחם יהונתן נתניהו הי"ד. רוח ישראל שהיתה שפופה אחרי מלחמת יו"כ הורמה בעולם כולו והעולם כולו צעד בעקבות ישראל - לא לשחרר מחבלים בעבור בני ערובה! היתה זאת הפעם האחרונה שנעשתה פעולת ניצחון על ידי הממשלה.

בשנת תשל"ח (1978) מסר בגין את כל סיני למצרים. במשך השנה כולה זעק הרבי שליט"א מלך המשיח אודות סכנת פיקוח הנפש. בנוסף לכך התבטא שאחרי תור הויתורים למצרים יבוא תור הויתורים לאש"פ (PLO).

מצרים פתחה אז בהכנות למלחמה שנמשכות עד עצם היום הזה. ההמחשה היתה בדמות הצורר סדאת ימ"ש שעל עניבתו בזמן שנאם בכנסת צויירו צלבי קרס.

3 שנים אחר כך פרצה מלחמת שלום הגליל. בשיחותיו ביקש הרבי שליט"א מלך המשיח לסיים את המבצע עד י"ז תמוז תשמ"ב ולסיים את השמדת ולחליפין גירוש המחבלים מלבנון. משלא נעשה כן, זעק הרבי שליט"א מלך המשיח בי"ג תמוז תשמ"ב, שמר בגין לא יכול לייצג את עם ישראל אלא את המחבלים! ושאין לעצור מלחמה כשם שסכנה לעצור ניתוח כשיורד דם.

היות ובעצם הימים האלה עצר מר נתניהו את המלחמה ושחרר מחבלי חמאס שהיום מחבלים כמותם רצחו בירושלים, שזאת התוצאה - עלינו למחות נגד הממשלה שממש כממשלת בגין בשעתו עצרה את המלחמה מול סכנת נפשות - כך מר נתניהו כשעצר את המלחמה לא דואג לעם ישראל אלא מייצג את החמאס! משכך "שתתפרק הממשלה" והעומד בראשה ירד מתפקידו.

עוצו עצה ותופר, דברו דבר ולא יקום

כמה מעלות טובות לעצרת עלינו / י. בן אהרון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...