• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

דעה / מסירות רפש מול מסירות נפש

המודעות הגוברת לחינוך שמקבלים הילדים ה'חפים מפשע' הלמדים במערכת החינוך הפלסטינית, שמה זרקור על חינוך לשנאה אנטישמית מזוויעה, שאת תוצאותיה כל אחד יכול לראות. כעת מוטל עלינו להשכיל ולהבין כמה דגש יש לשים על דרך החינוך של ילדנו
מסירות רפש מול מסירות נפש
הרב אסף דפנה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

קשה לי לכתוב את המילים הבאות, אבל קשה יותר לא לכתוב...

בכלל בתקופה זו אני מרגיש סוג של תרפיה בכתיבה, נו בסדר כל אחד והתרפיה שלו... אני מרגיש שהארוע של שמחת תורה חדר לגנים לDNA אם תרצו, מצד אחד זעזוע עמוק!

ומצד שני תובנות שסוף סוף חודרות ללב ולא רק כחומר למחקר = מוח קר.

אני מדבר על החינוך שחמאס השקיע בילדי הרצועה, אותם ילדים שיצאו לטבח הנורא, ילדים שספגו מהעריסה ערס ושנאה תהומית כלפי כל סממן יהודי.

ילדים שלומדים בספרי הלימוד שאם היו עשרה יהודים בבית קפה ומחמוד הרג שני יהודים אז כמה יהודים נשארו? במשחקי המחשב ובטלוויזיה שהדבר הטוב ביותר, האידיאלי, תכלית ירידת נשמתם לעולם (לא שיש להם נשמה, אבל הבנתם למה אני מתכוון) היא להרוג יהודים...

להבדיל מתורת הבעל שם טוב "שיהודי יורד לעולם ל70 80 שנה כדי לעשות טובה ליהודי אחר בגשמיות ובפרט ברוחניות".

אצלם זה נשמה של מחבל או "תת נשמה" יורדת לעולם ל70 80 שנה כדי להרוג יהודי או לגרום נזק.

היינו רוצים לחשוב ששיטת החינוך הזו לא תיצלח בפרט עם כל שיטות הפסיכולוגיה היפות של היום, "שאין ילד רע יש ילד שרע לו".

כמו המורה ברמת אביו שאמר לתלמידו: "יוסי יוסי אם תמשיך לשבור חלונות אני אאלץ להחרים לך את האבן".

לכאורה חינוך לשנאה לתיאוב להרג לרצח, חינוך כזה אמור להיכשל אך הופה, לצערנו הרב ראינו הצלחה גדולה, התקווה שהצליחו מחנכי החמאס לטעת בלב השבאב, שאנחנו נגרש את היהוד מפה אנחנו נכבוש את העולם דת מוחמד בסייף הצליחה לגרום להם לצאת למלחמה, שהם לקחו בחשבון את ההשלכות שלה לקחו בחשבון את התוצאות ולקחו בחשבון שהם לא עושים חשבון לאף אחד.

"מסירות רפש" למען המטרה הכל החל בחינוך יש עוד הרבה מה להעריך בשיטות החינוך ההרסניות הללו אך לא כאן המקום אני רוצה לקחת את זה למקום אחד.

אחד הקשיים הגדולים שיש למחנך הוא החשש שההשקעה שלו לא תצמיח פירות הוא ישקיע בילדים הוא יחנך הוא ידרוש הוא יבקש הוא יצ'פר וכו'...

והכל יחלוף לילדים ליד האוזן הם יחזרו הביתה לטאבלט ולמסכים ולהתראות אדוני המחנך.

מלמד אותנו החמאס איזה כח עצום יש לחינוך ניתן לקחת ילדים להחדיר להם בעצמות שנאה ולחנך אותם למשימת חייהם רצח וקטל.

כל שכן וקל וחומר בן בנו נכדו ונינו של קל וחומר שלנו שיש תורת אמת, תורה שמחנכת למידות טובות לתיקון עולם במלכות הרבי שליט"א מלך המשיח כל שכן שיש לנו כח עצום להחדיר לילדים שלנו בעצמות "עצמות" להחדיר עניינים שהרבי רוצה שילדים יהיו חדורים בהם חסידות גאולה ומשיח וכו...

אההה מההמהה צריך להשקיע, נכון, לפחות כמו חמאס קייטנות עם רובים תהלוכות עם דגלים חמאסניקים יראי שמים (יראים שיפול עליהם טיל מהשמים).

תראו לאילו תוצאות אפשר להגיע בצד השלילי כל שכן בצד החיובי ניתן להגיע לכיבוש העולם כפשוטו כמו שהרבי שליט"א מלך המשיח רוצה חיילים חסידים יראי שמים ולמדנים עם קיטנות שחדורות במשיח עם תהלוכות ל"ג בעומר ועם מחנכים יראי שמים באמת שלא עובר שבוע שהם לא למדו את שיחת הדבר מלכות בעיון חיים ונופחים גאולה בעצמות הצעירות.

היצר הרע הזה שאומר להורים ומחנכים שאת הדור של היום קשה לחנך וצריך לעשות להם הנחות ותזרום עם הזרם וכו...

ליצר הרע הזה יש תשובה ניצחת: חינוך עובד!

אי לכך ובהתאם לזאת כל מי שקשור לחינוך מתחיל מחינוך עצמו שידע לו נכוחה שלחינוך יש כח ויעסוק בזה ביתר שאת ויתר עוז מתוך שמחה עצומה על הזכות להעמיד חיילים שיעמדו בשורה הראשונה לקבלת פני משיח צדקנו תכף ומיד ממש!

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

משבי החמאס יהודיה חזרה, אך זה רק פרומו לגאולה השלימה | הרב מנחם ישראלי

כמה מעלות טובות לעצרת עלינו / י. בן אהרון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...