• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

קריאה: לצאת עם מסר בשורת הגאולה

מול המראות העולים מכל מקום, מול יוזמות רבות וטובות, נשאלה השאלה היכן המסר שלנו? היכן הוא המסר של הרבי שליט"א מלך המשיח? היכן קולו של המבשר?
קריאה: לצאת עם מסר בשורת הגאולה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

השבוע האחרון הותיר כל אחד מאיתנו בתחושת חירום. כל בר דעת מבין שנדרשת כעת פעולה בסדר גודל אחר. 

מעבר לדרישה הברורה לראש הממשלה, חברי הממשלה ולכל שורץ הפיקוד בצה"ל, לעשות מעשה ולכתוש את עזה, באופן שלא יותר בה בית אחד ולאחר מכן לאפשר כמובן את הקבל הישובים שנחרבו ב'גירוש' הנורא. הרי שנדרשת מחשבה, מה יכול כל אחד באופן אישי ליזום ולעשות.

ואכן, רבים וטובים מעם ישראל התגייסו השבוע למיזמים חשובים. איש איש מצא את עצמו תורם את חלקו למען החיילים, למן אלו שנאלצו לנטוש את בתיהם ובמיוחד למען אלו שניצלו בעור שיניהם מהתופת הנוראה.

גם במישור הרוחני, ניצפו יוזמות רבות, כמו התחזקות בשמירת השבת, מיזמי הנחת וחלוקת תפילין, הפצת אלפי ציציות, הדלקות נרות שבת ועוד. חלקם גם כמובן קשורים להוראותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח בעניני 'עשרת המבצעים' וחלקם גם נסמכים על ההוראות לאחר פרוץ מלחמת יום הכיפורים לפני חמישים שנה.

כעת נשאלה השאלה, היכן היוזמה לעידוד עם ישראל בהפצת בשורת הגאולה? כיצד זה שאנו ששמענו את קולו המבשר של הרבי שליט"א מלך המשיח 'הגיע זמן גאולתכם' איננו פועלים במרץ על מנת להביא את אותה בשורה מנחמת, הבשורה שיש בה נחמה אמיתית והבטחה ברורה, לידיעתו של כל אחד ואחד.

חובה עלינו לנצל את קול השופר נשמע, הקול המעורר, ואת ההתעוררות  ההמונית על מנת להביא את המסר של הגאולה האמיתית והשלימה ובשורת הגואל, בהקדם לידיעתו של אחד אחד.

הבה נחלץ חושים לפני המחנה, נפיץ את בשורת הגאולה, נעורר על לימוד עניני משיח וגאולה, נפרסם לכל אנשי הדור על נביא הדור והדרכים להתקשרות אליו, כולל על ידי כתיבה לרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש. והכל כמובן בקו של השמחה.

ובהתגלותו המלאה של המנחם, נתנחם כולנו, בהתוועדות הגדולה מכולם בבית המקדש השלישי, תיכף ומיד ממש, ומתוך שמחה וטוב לבב.

נשמח דווקא בעיצומה של המלחמה: הקבלן לכוד על הגג

כמה מעלות טובות לעצרת עלינו / י. בן אהרון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...