• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

כולנו לעצרת האמונה

ההתוועדות הספונטנית שנמשכה על פני שבוע שלם, והוציאה את הקריאה לעולם כולו: ממשיכים קדימה בהפצת בשורת הגאולה! הרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים! עשור לאחר מכן הפכה לעצרת השנתית, שתתקיים גם השנה ביום רביעי באמפי בבת ים
כולנו לעצרת האמונה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

היה זה בג' תמוז בשעת ערב מוקדמת, לבית חב"ד בת ים זרמו עשרות רבות של חסידים וכאלו שהקשר שלהם לרבי שליט"א מלך המשיח, אולי לא ניכר בחזותם החיצונית, אך הוא מפעם בהם ומוצא ביטוי לעתים לא רחוקות. בתוך בית חב"ד נפתחה התוועדות ספונטנית עם הרב זמרוני ציק, יו"ר האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה. הנושא היה כמובן: הרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים!

במשך שעות ארוכות התוועדו החסידים סביב נקודה זו, שנזעקה מפי רבבות חסידים בעת ובעונה אחת, בכל מקום בעולם, היתה זו תגובה מיידית ממי שבמשך שנים צועדים הם ללא פשרות אחרי מנהיג הדור ודבקים בכל מילה היוצאת מפיו, עידודיו הבלתי פוסקים לשירת החסידים "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד" לא הותירו מעולם ספק, שהוא יחיה לנצח ויוביל את עם ישראל לגאולה האמיתית והשלימה, כפי שהבטיח בשיחותיו הקדושות. נבואותיו שלאורך שנות דור, התממשו, לעתים בניגוד לכל התחזיות, לא הותירו ספק, שכך יקרה גם הפעם.

במשך כל השבוע שלאחר מכן, חזר על עצמו המחזה, כשבכל לילה, מצטרפים עוד רבים להתוועדות.

עשור לאחר מכן, בג' תמוז תשס"ד, נולד הרעיון "עצרת גאולה ומשיח", לרחבת האמפיתאטרון בבת ים, הגיעו אלפים, כשפיהם אותו מסר מאז, אותה דביקות בלתי מתפשרת ואותה אמונה זכה ויוקדת המקרינה על כל סביבותיה.

מסר בלתי מתפשר

לאורך השנים הבאות, חזר על עצמו המחזה, שנה אחרי שנה. מאות הנאומים שנישאו באירוע זה, הרבנים והמשפיעים חזרו שוב ושוב על אותו מסר בלתי מתפשר. לצד כל אלו עלו סיפורי המופתים המתגלגלים באמצעות האגרות קודש, המלחמה נגד התוכניות השונות לפגיעה בשלימות הארץ ובטחון עם ישראל, והענקת חיות מחודשת בפעולות לקבלת פני משיח צדקנו.

דוכני היריד הגדול הנפתח באירוע זה, יריד גאולה ומשיח העניקו לכל באי האירוע את הכלים המעשיים לצאת ולפעול - "המעשה הוא העיקר".

לבוא ולהביא

גם השנה זה עומד לקרות שוב, באותו מקום, ביום רביעי הקרוב, כאשר אלפים יעמדו יחדיו ויכריזו בקול גדול "אנחנו עשינו את אשר מוטל עלינו, ולא נפסיק מלפעול להבאת הגאולה האמיתית והשלימה".

זכות עצומה שהיא חובה מוטלת על כל אחד, להיות מאלו הניצבים במעמד קבלת פני משיח צדקנו. להיות מאלו שלא מוכנים להוריד את הרגל מהגז ושוב מתאספים יחדיו באירוע הגדול שכל כולו מוקדש לכבודו של הרבי שליט"א מלך המשיח. השנה, שנת הקהל, נוסף ענין מיוחד בהתכנסות זו, בהתקהלותם יחד של האנשים, הנשים והטף. על כל אחד לפעול ככל יכולתו להשתתף באירוע ולהביא מספר גדול ביותר של משתתפים יחד איתו לעצרת שבוודאי תתקיים בבית המקדש השלישי.

אמפי תירוצים: מאמר מרתק לקראת עצרת גאולה ומשיח

כמה מעלות טובות לעצרת עלינו / י. בן אהרון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...