• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

בטריטוריה של הרבי מלך המשיח שליט״א אין מלחמות | טור מיוחד

הפנו את המשאבים ממלחמות לצדקה. תנשום, תירגע, תפסיק להלחם, המשיח כבר כאן. תפסיק לבזבז אנרגיה על ביקורת, על חימוש רגשי, על ארטילריה מילולית, על נשק בין-אישי
בטריטוריה של הרבי מלך המשיח שליט״א אין מלחמות | טור מיוחד
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

יוסי היה בעל תשובה טרי שביקר לראשונה ב-770 בשנות המ'. 'כדאי שתגיע מוקדם ותתפוס מקום טוב' תדרך אותו חבר לקראת ההתוועדות של הרבי שליט"א מלך המשיח.

יוסי לא ידע חכמות והרבה לפני ההתוועדות התמקם באזור אסטרטגי שמשקיף ישירות לשולחנו של הרבי שליט"א מלך המשיח. חצי שעה לפני תחילת ההתוועדות, האולם כולו כבר הפך צפוף ויוסי נאחז במקומו, שני בחורים אמריקאים שצצו פתאום, נדחקו לד' אמותיו 'זה מקום שלנו' ניסו להסביר לו בעברית רצוצה, 'אבא עוד מעט יגיע, הוא עומד כאן שנים'.

יוסי לא הבין, או שהעדיף לא להבין. בכל מצב, הבחורים כבר עברו לשפת הידיים האוניברסלית וניסו לדחוק אותו מהאזור בכח זרועם. יוסי, בוגר יחידה צה"לית קרבית, ידע דבר או שניים על סיבולת. הוא חיבק את העמוד וידע שמשם גם טנק לא יזיז אותו. 

אדהכי והכי הגיע גם אביהם של הבחורים והאזור נעשה צפוף שבעתיים. שני מרפקים שנדחקו בגבו של יוסי בכח עצום איימו למחוץ את איבריו הפנימיים, אבל לפתע הכל נרגע.

בצעדים מהירים וממוקדים פסעה דמותו המלכותית של הרבי שליט"א מלך המשיח והקהל כולו על רגליו בשקט מוחלט. פתאום הכל הסתדר באורח פלא. פתאום נהיה מקום לכולם בריבוע הקטן והאסטרטגי, אחד הבחורים שמקודם כמעט מחץ את עצמותיו, הניח עכשיו יד על כתפו בחצי חיבוק והגיש לו כוסית ריקה ללחיים העתידי. כי כשהרבי כאן, הכל כאן. 

***

עוד הרבה לפני שהרבי שליט״א התגלה כמלך המשיח, כבר בכל מקום אליו הגיע החלו להתרחש סביבו שינויים מפליגים. כמו שמעידה שיחת הדבר מלכות משפטים המהפכנית, המגוללת את הזווית האלוקית והגאולתית למפנה המפתיע שהתחולל בין מעצמות העולם שהחלו לכתת את חרבותיהם לאיתים. שם, בהערה 26 מצוין ששלבי הקמת וביסוס האו"ם קשורים הדק היטב לבואו של הרבי שליט"א מלך המשיח לארצות הברית, והקמתו, המקרית לכאורה, בעיר הבירה של ליובאוויטש, של הרבי שליט"א מלך המשיח.

יודעי דבר ודורשי רשומות מציינים עוד אי אלו נקודות זינוק בפעילותו של האו"ם המקבילות ומשתלשלות ממבצעים ופעולות בחצר הליובאוויטשית שאיננה רחוקה משם, כמצוין באותה הערה "וככל שניתוסף בבירור העולם על ידי נשיא דורנו, ניתוסף גם בקיומו וביסודו של הארגון שמטרתו לפעול אחדות ושלום בעולם".

כרגיל, נאמן לשיטתו הקדושה, הרבי שליט"א מלך המשיח לא משאיר את הדברים בפן הגלובאלי והעולמי, כתיאוריה חובקת עולם ששייכת לעבודתו של מלך המשיח, אלא מפורר את זה עבורנו, חסרי השיניים: 

הפנו את המשאבים ממלחמות לצדקה. תנשום, תירגע, תפסיק להלחם, המשיח כבר כאן. תפסיק לבזבז אנרגיה על ביקורת, על חימוש רגשי, על ארטילריה מילולית, על נשק בין-אישי. 

בניי היקרים, תוציאו מחייכם את המלחמות. בין איש לאשתו, בין הורים לילדיהם, בין חברים ושכנים, בין שלוחים ובין חסידים. זה מיושן, לא רלוונטי ושייך לעבר.

זה מה שכתוב שם בסעיף י', הפעולה הקטנה של כל אחד מאיתנו, השלום שהוא מביא אל חייו וסביבתו. 

ואיך הגאולה הזאת מגיעה אל חיינו? אם נביא את המשיח אליהם. הרי כשמדובר בעיר של המשיח, גם מנהיגי המעצמות, האנשים החזקים בעולם, חותמים שם על צמצום נשק.

היום, אחרי שהרבי שליט"א מלך המשיח והוראותיו חדרו לכל מקום, כולם כבר חכמים גדולים לומר, להרצות ולשדר בכל פלטפורמה, שאת הילדים צריך רק לאהוב כדי לחנך, את עם ישראל לקרב בחיבוק ולהצליח בשלום בית אפשר רק בהבנה והכלה.

לא כולם מצליחים, אבל לנו יש את הנוסחה - אם יש משיח, יש שלום. נביא אותו, נפתח את הדלת, נלמד דבר מלכות, נחיה, נפרסם, ונפיץ, וממילא כל הרובים יהפכו למתקני שעשועים, כל ההשמצות לברכות, וכל המילים הקשות לחיזוקים.

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

סיפורה של יוד קטנה

אמונה וזעקה מתוך ז"ך אד"ר

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...