• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

דעה / נתניהו, בנט, סמוטריץ' או דרעי. מי יותר טוב?

נדמה כי הויכוח סביב הפוליטיקאי הטוב ביותר, לא ייגמר לעולם. כולם מחפשים את המנהיג המושלם וכולם מוכנים בדרך להתפשר על האמת ועל חלק מהאידיאולוגיה. אז מה הפתרון?
נתניהו, בנט, סמוטריץ' או דרעי. מי יותר טוב?
נפתלי בנט (צילום: דובר צה״ל)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

"בנט הציל את המדינה", "שטוית הוא הורס אותה עד היסוד, חייבים את ביבי בחזרה", "עזבו אתכם, חייבים הנהגה חדשה, מישהו כמו סמרוטריץ' או דרעי". 

דיון זה בטח מוכר לכולנו מהחודשים האחרונים, בעקבות החלפת השלטון אנו שומעים אותו הרבה: הוא טוב והוא לא, הוא יובילנו למדינה טובה יותר או לא וכו'. אבל האמת היא שעוד לא נשמעה הטענה ההגיונית והמתבקשת: די פשוט די כבר לסחרחרת הזאת.  

נעצור רגע ונתבונן בעובדות: רפומת הגיור הנוראית: הרי זה מחדל שאחראים עליו דרעי, גפני וליצמן בלבד!! שבמשך שנים לא נקפו אצבע - בזמן כהונתם בממשלה - לתיקון הפירצה הנוראית הזו בעם ישראל. נתניהו זועק על מכירת הנגב לרע"ם בעוד האמת היא שבמשך 12 שנות שלטונו איבד במודע את השליטה במצב הנגב והכשיר במו ידיו את שותפתו של תומך הטרור בממשלה. אז רגע על מה בעצם הזעקה עכשיו? אם הייתם עד עכשיו בממשלה וידעתם מכל הבעיות האלו, אז עכשיו כשאתם באופוזציה אתם מצפים שתצליחו לשנות את המציאות? ועוד לפתע פתאום נזכרתם למחות על כל הפשעים שאתם בעצמכם ביצעתם?

"גוש הימין?"

בואו ננסה להבין: הרי "גוש הימין" היה בשלטון ב12 השנים האחרונות, למה לא תיקנו את המצב? ב"גוש הימין" נמצאים הכי ימניים שיש וגם הכי חרדים שיש, אז אני שואל אותם: למה? מה מנע מכם במשך שנים לתקן ולשפר את המצב? 

האמת שהתשובה כבר נאמרה לפני שנים רבות ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח בשיחותיו הקדושות. הבעיה של השלטון בישראל - מימין ומשמאל - שלא עומדים בתוקף, ולא רק, אלא שמפחדים לעמוד בגאוות יחידה על עמדתינו האמתית: אנו יהודים! העם הנבחר! בניו של הקב״ה, ולנו שייכת הארץ ואנו מקיימים אך ורק את דברי התורה הקדושה ללא שום שיוני אפילו הקל ביותר!

אם ל"גוש הימין" אין את החיבור העמוק והאמיתי לזהות היהודית שלנו והיא לא נזעקת בכל חוק או הצעה שעולה בכנסת/בממשלה (בכהונת "ממשלה ימנית") אז מה הפלא שכשהשמאל עולה לשלטון הוא לא מתרגש מלדרוס ברגל גסה כל סממן יהודי מבלי להתבייש? 

המצב ניתן לשינוי!

בפולטיקה הישראלית ישנה מחלוקת ידועה על זהות הריבון: האם הריבונות ניתנת ב100 אחוז לשליטת העם (ומיוצגת ע"י הנבחרים) או שהריבונות מחולקת גם להחלטת העם וגם (או בעיקר...) להחלטת קומץ שופטים בבג"ץ. 

ישנה הודעה וההוראה מנשיא דורנו - הרבי שליט"א מלך המשיח, לפרסם לכל בני ישראל ולכל העולם שהדור שלנו הוא זה שיביא את משיח צדקנו הלוא הוא הרבי שליט"א מליובאוויטש. 

אז בעצם אנחנו אלה שיכולים לשנות את המצב! אנחנו הריבון! ברגע שנקבל על עצמנו את מלכותו של הרבי שליט"א כמלך המשיח, נעצור את הסחרחרת הזאת סוף סוף, נעצור את הוויכוח המתיש סביב זהות המנהיג והאם הוא בכלל ראוי לכך כי כולנו נהיה מאוחדים סביב הנהגתו של המלך המשיח כי הוא באמת היחידי שראוי להנהיגנו! 

ברגע שנתחבר באופן עמוק ושורשי לזהות היהודית שלנו, נוסיף במצוות ומעשים טובים, אנחנו נשנה את המצב למצב הכי טוב שהיה לעם ישראל בכל הדורות! מצב של הגאולה האמתית והשלימה! מצב בו הרבי שליט"א מלך המשיח הוא מנהיגנו הבלעדי והנצחי. ולא רק לנו המצב יהיה הכי טוב שאפשר אלא לכל העולם כולו, כי משיח - זה טוב לכולם! אז קדימה, בואו נשנה את המצב!

להדליק את הניצוץ

כמה מעלות טובות לעצרת עלינו / י. בן אהרון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...