• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

זוםזום ענן משיח || יוסף חיים ש.

היה איזה זום פנימי לחברי קבוצה מסוימת מפעם. הרבה מהם ב''ה מ"ראשי חבד" כפי שהתבטא הגרב''ל ועוד כאלה מאנש שיחיו ועד אפילו כמה משיחיסטים. והיו מתוועדים כל אותו הלילה, ובכוונה אני לא מוסיף תיאורים לערנסקייט ולהיסקאשרעס וכו' .. טור חברתי מאת יוסף חיים ש. בכתבה המלאה
זוםזום ענן משיח || יוסף חיים ש.
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

זוםזום ענן משיח 

סתם, השגחה פרטית בלי קשר לסערת האחדות שתהיה בריאה.

יוסף חיים ש.

(אין קשר בין תמונת הכתבה לזום המדובר).

היה איזה זום פנימי לחברי קבוצה מסוימת מפעם. הרבה מהם ב''ה מ"ראשי חבד" כפי שהתבטא הגרב''ל ועוד כאלה מאנש שיחיו ועד אפילו כמה משיחיסטים.
והיו מתוועדים כל אותו הלילה, ובכוונה אני לא מוסיף תיאורים לערנסקייט ולהיסקאשרעס וכו' כי היה ממש מורא'דיג ופנימי וכו'. באמת, לא בציניות.
והיה שם פיקח אחד (או תואר אחר. יוסקע תשלים את המודעה), שהצליח להשחיל מילה בעיצומו של לילה.

לא יודע אם לכתוב לתדהמת המשתתפים או לדאבון לב, אבל תכל'ס ההוא התחיל להתוועד על הענין שהיום שנמצאים רוב היום בבית כדאי להפעיל את האינטרנט ולהתחבר לתפילות עם הרבי בחצר 770 ופשוט להתקשר ולהתפלל עם הרבי מידי יום. (להצטרפות: ווצאפ +13478506885)

לא אגיד שהוא עשה בתום לב או רק הרבי עמד מול עיניו, והרי היה יכול לדבר על משהו משיחיסטי אך עם מכנה יותר רחב וכדו'.  תכל'ס נהיה שם בוקה ומבולקה מלווה בהרבה רעשים סטטיים, הגדיל לעשות אחד המשתתפים שהוא באמת מהשייכים והרציניים ואף משמש כשליח כ''ק אדמו''ר באיזהו מקומן שנתן שם הרצאה מקיפה בהלכות קידוש ה' והמסתעף וכו' וכו'.

ויהי הבוקר ועם הקפה אני מדבר קצת לשון הרע עם אחד מידידי והוא מספר לי את סיפור הזום הנ''ל. מיד לאחר התכתבותינו, פותח אני את קבוצת העדכונים ורואה הזמנה לתהלוכה של א' המשתתפים הפעילים בזום המדובר, שם לא' הילדים אין כיפה ובנוסף הרבי בעצמו לא באיזכור ולא בתמונה נמצא שם.
להזכירכם מדובר בתהלוכות ל''ג בעומר אותם יזם וייסד (לכאורה) הרבי מליובאוויטש בעצמו! ולא בחלוקה לנזקקים או קריאת שמע "שלא צריך לדחוף תמונה בכל מקום"...

הרי כל אחד מכיר את דברי הרבי ואף הגהות בכתי"קים מפרסמים כיצד לפרסם גם לבחוץ. וככה להוציא פרסום עם פרזנטור בלי כיפה?!
ישנה היתכנות שמקורב עשה, או מישהו על דעת עצמו פירסם, יכול להיות שהשליח היה בדיוק מורדם ומונשם ולא יכל להגיה וכו' וכו'. אך זו התורה כולה על רגל אחת.

אין כוונתי לעשות השוואה של יראת שמים או התקשרות. חלילה. ובודאי שלא היפך האחדות. וגם ייתכן שיהיה סיפור הפוך לחלוטין.
לכל אחד כולל אני יש את הדיעות שלו. אך שאלתי היא מדוע תמיד מגיעים לנהל או לדרוש או להשתרר כלפי הצד או האדם שיותר פועל או לפחות חפץ במעשיות התקשרותית או משיחיסטית.

ותמיד אצל הצד היודע-המבין-והראשי שלעיתים קורות פאשלות (וקורות! ענקיות!) מתברר שנתנו את האחריות ואפשרות ההחלטה (המהותית) לאיזה בחור - הזעצער!

= = = = = 

להצטרף לתפילות עם הרבי שליט"א מלך המשיח: בווצאפ

665bd36a-94f5-4913-819d-d23488106050

פקיחת עיניים למצב קורונה

כמה הערות על "שיוויון בנטל" | הרב מנחם ישראלי

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...