• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

הרב ויצהנדלר במכתב אישי ומיוחד לקראת "ישיבה ליום אחד"

בצעד יוצא דופן הגה"ח הרב שמעון ויצהנדלר פונה במכתב אישי לכל ידידיו חסידי חב"ד ליובאויטש וקורא לבוא ולהשתתף ב"ישיבה ליום אחד" • "...במילים ברורות יותר: להגיע ביום רביעי כ' מנחם אב ל'ישיבה ליום אחד' זה בפירוש לא בשבילנו, כמו אירועים אחרים, אלא ההיפך הוא הנכון: יום בשביל לצאת מעצמנו!" • הכתבה המלאה
הרב ויצהנדלר במכתב אישי ומיוחד לקראת "ישיבה ליום אחד"
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בצעד יוצא דופן הגה"ח הרב שמעון ויצהנדלר פונה במכתב אישי לכל ידידיו חסידי חב"ד ליובאויטש וקורא לבוא ולהשתתף ב"ישיבה ליום אחד" • "...במילים ברורות יותר: להגיע ביום רביעי כ' מנחם אב ל'ישיבה ליום אחד' זה בפירוש לא בשבילנו, כמו אירועים אחרים, אלא ההיפך הוא הנכון: יום בשביל לצאת מעצמנו!" • הכתבה המלאה

בעוד כשבוע יערך היום עיון השנתי "ישיבה ליום אחד" - יום אשר בו חוזרים האברכים ליום אחד חזרה לישיבת תומכי תמימים על מנת ללמוד ולשאוב כוחות מיוחדים לקראת קבלת פני משיח צדקנו.

אמש (שני) בצעד נדיר יצא הגה"ח הרב שמעון ויצהנדלר במכתב אישי לכל ידידיו חסידי חב"ד ליובאויטש וקורא לבוא ולהשתתף ב"ישיבה ליום אחד", אתר הגאולה מגיש את המכתב במלאו:

ב"ה, י"א מנחם אב. ימות המשיח

ידיד יקר ושותף לדעה!

"וְאוֹתִי יוֹם יוֹם יִדְרֹשׁוּן וְדַעַת דְּרָכַי יֶחְפָּצוּן . .  קרְבַת אֱלֹקים יֶחְפָּצוּן"
(ישעיהו, נ"ח, ב') . . לומר לך כל העוסק בתורה אפילו יום אחד בשנה מעלה עליו הכתוב כאילו עסק כל השנה כולה" (חגיגה ה, ב). 

אין זה מכתב התרמות, אין זה מכתב בקשות. זו פניה מעשית. בפועל ממש פשוט "לחזור לעצמנו''.

 חב"דניקים אנו. נושא תכלית הבריאה ותכלית כל החסידות ותכלית כל עבודת דורנו - אמור להיות חלק בלתי נפרד מעולמנו. זה היה הדבר ראשון בסידרת ההנחיות-הוראות-בקשות-תחינות שלו שליט"א שבה פתח את אחד-עשר חודשי שיחות בהם 'שם הכל על השולחן' [לשונו הק' בכמה התועדויות] ושיתף אותנו בהבאת המשיח - הוי אומר בהתגלותו שלו בעצמו.

 "שיחת חב"ד", כותב הרבי מלך המשיח שליט"א לפרזידנט שז"ר, "צריכה להיות גלויית לב". בואו ביחד ננסה להבין 'מה קורה כאן' בגילוי לב.

 אכן כולנו  עסוקים ביום-יום. יש לנו 'סדרי עדיפויות' ובפרט ב'בין הזמנים'.

 בו נאמר זאת בשפה ברורה: כולנו עסוקים בגשמיות. כלומר בצד החיצוני של החיים. כיצד לשפר את היכולות החיצוניות שאינם המטרה אלא אמצעי בעלמא.

 ועתה נשים את זה מול זה: יום אחד בשנה לעסוק במה שצריך לעסוק, לגמרי, מול המירוץ המכביד, התובעני של האמצעים לחיים.. לעסוק בגאולה הגואלת ממירוץ החיים! לעסוק בגואל - מלך המשיח המרומם את מירוץ החיים

 יום שלם 'ארויסגיין' מהאפרוריות.

 הרעיון של הקדשת יום אחד בשנה שנחשב כשנה שלמה הוא כבר בגמרא על אותו 'בר בי רב דחד יומא' (צוטט לעיל).

 כחסידים, הוי אומר נשמות החשות את ראשם וליבם, אנו לא צריכים אפילו את זה, עצם זה שהרבי מלך המשיח שליט"א מקשר את שייכותינו אליו בגלל ועל ידי הדבר הזה, זה אמור להיות די והותר להוציא אותנו מה'בית' של מירוץ החיים.

 במילים ברורות יותר: להגיע ביום רביעי כ' מנחם אב ל'ישיבה ליום אחד' זה בפירוש לא בשבילנו, כמו אירועים אחרים, אלא ההיפך הוא הנכון: יום בשביל לצאת מעצמנו! לתת את עצמיותנו להוד כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א.

 ובמילים אלוקיות-חסידיות. 'ישיבה ליום אחד' זה יום 'להזין' את היחידה שתדבק ביחידו של עולם, כהצעטל הידוע.

 והמעשה הוא העיקר: יום רביעי כ' מנחם אב. החל מהשעה עשר בבוקר ועד הערב נגיע - מלשון אנרירען - לישיבת חב"ד בבני ברק רחוב ברוט 11.  

 מצו"ב פרטים טכניים והתוכנייה המיוחדת.

 יחי המלך המשיח! רבי הגלה נא

בידידות ש. ויצהנדלר

נ.ב. הפיצו הלאה תוכן זה והתוכנייה בכל האמצעים שברשותכם. ישר כוח

יש לציין כי לאור הנסיון משנים קודמות ההרשמה ליום עיון "ישיבה ליום אחד" תערך עד לתאריך י"ז מנחם אב במחיר סימלי של 60 ש"ח ולאחר מכן תעלה ל 100 ש"ח. לשותפי 'ממש' בהו"ק כניסה ללא עלות

לפרטים נוספים והרשמה: משרדי 'ממש' 077-5123770 וואצאפ 054-2248770

הגיע זמן ההסברה! \ משיח פרידמן בטור נוקב לאחר "סערת הכיכר"

אמונה וזעקה מתוך ז"ך אד"ר

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...