• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

הגיע זמן ההסברה! \ משיח פרידמן בטור נוקב לאחר "סערת הכיכר"

ככלות הסערה התקשורתית ובחלוף ה'כיבוש' בכיכר, בו הגענו לפסגה (מסוימת, אך אדירה ומשמעותית) בפרסום המשיח ובשורתו - לכולנו ברור כי הגיע הזמן להתקדם שלב ולהסתער במלוא המרץ על היעד הבא • משיח פרדימן בטור נוקב לאחר שבועות ספורים מסערת "משיח בכיכר" • הכתבה המלאה
הגיע זמן ההסברה! \ משיח פרידמן בטור נוקב לאחר "סערת הכיכר"
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ככלות הסערה התקשורתית ובחלוף ה'כיבוש' בכיכר, בו הגענו לפסגה (מסוימת, אך אדירה ומשמעותית) בפרסום המשיח ובשורתו - לכולנו ברור כי הגיע הזמן להתקדם שלב ולהסתער במלוא המרץ על היעד הבא • משיח פרדימן בטור נוקב לאחר שבועות ספורים מסערת "משיח בכיכר" • הכתבה המלאה

1. כמעט חודש כבר חלף, מאז התקיים המעמד הגדול והקדוש "משיח בכיכר" - שאיחד סביבו את המוני בית ישראל בקבלת מלכותו של הרבי מלך המשיח שליט"א ועורר מחדש את בשורת הגאולה בליבם של רבבות יהודים בארץ ובעולם.

הייתה זו התגשמות פנטסטית למילותיו של הרבי בסיום שיחת ש"פ שופטים תנש"א - מילים המגדירות מחדש את מהות ואופי 'המרחב הציבורי', עליו נסב הדיון בימים שקדמו לאירוע: " . . באופן שכל העולם, גם עולם מלשון העלם והסתר, עם כל פרטיהם ופרטי פרטיהם נעשה רשות היחיד חדור בנקודה אחת ויחידה דיחידו של עולם (מלשון העלם למעליותא, מבחי’ "ישת חושך סתרו"), כפי שמגלה את עצמו "בקרבנו" "נביא אקים להם גו’ כמוך", נשיא הדור ש"הוא הכל"..".

"וְלֹא הָיָה כַּיּוֹם הַהוּא לְפָנָיו וְאַחֲרָיו . . כִּי ה' נִלְחָם לְיִשְׂרָאֵל" (יהושוע י,יד) ברור לכולנו כי אירוע "משיח בכיכר" היה לא פחות ממהלך שמיימי שכולו 'אתערותא דלעילא'. החל מהוראתו הפלאית של הרבי שליט"א באמצעות ה'אגרות קודש', כחצי שנה קודם לכן, למארגן הרה"ח זמרוני ציק ע"ה, על עריכת האירוע במקום ובזמן זה.

ממשיך בהדגשה המיוחדת במכתבי הרבי לאירוע, על ההפרדה והמחיצה הנדרשת ע"פ כללי ההלכה - שדווקא היצמדות המארגנים לנקודה זו וההתעקשות הבלתי-מתפשרת עליה, עד למאבק משפטי בבג"צ, שהסתיים בתרועת 'דידן נצח' - היא זו שהביאה וגרמה (בדרך הטבע) להתרחשות המדהימה והעוצמתית ביותר שהחלה להתגלגל בשבוע שקדם לאירוע:

2. סערה תקשורתית חסרת תקדים וסיקור עיתונאי רועש ומתמשך, גרר בעקבותיו גל אדיר של התעניינות ציבורית חוצת-מגזרים, שהציבה את האירוע בראש סדר היום הציבורי. "משיח בכיכר" כבש בסערה את ה'פריים-טיים', פתח את מהדורות החדשות, כיכב בכותרות העיתונים וחרך את הרשתות החברתיות, שגעשו במפגן של אהדה ותמיכה באירוע.

אינספור 'אייטמים' בטלוויזיה, ברדיו ובאתרי האינטרנט הוקדשו ל'משיח בכיכר', רובם ככולם לוו במודעת האירוע, ממנה האירה אל רבבות הצופים תמונתו של הרבי שליט"א, שכקביעתו בכתי"ק הנודע "גם הוא בהיותו רועה אמיתי של ישראל, מסתכל בה[ם] בשעה זו".

עשרות ראיונות מכובדים ומוצלחים של ה'דובר' המהוקצע והרהוט שהתגלה לפתע, ידידי הרה"ח בנצי פרישמן שיחי', ששוב ושוב עלה לשידור וייצג בגאון את עמדת הרבי מלך המשיח שליט"א - אשר לכבודו ולקבלת פניו נערך האירוע, שכמובן חייב להתקיים תוך הקפדה מוחלטת על כללי ההלכה, בהפרדה ועם מחיצה, למהדרין מן המהדרין.

וכהמשך טבעי ומתבקש של אותה שמרנות אדוקה, אמונה פשוטה ודבקות פאנטית בדברי הרבי - כאשר השמיע המראיין את ה"טענה בעולם ש"ספדו ספדניא וחנטו חנטיא"..." הבהיר והסביר ה'דובר' בנחת ובמתינות את "המציאות האמיתית ע"פ תורה" שהרבי שליט"א חי וקיים בגוף גשמי כפשוטו ממש. וכפי שהיטיבה לבטא עיתונאית 'הארץ', בכותרת שהעניקה לכתבה בה סיקרה את הראיון "אם הם מאמינים שהרבי חי, אז למה שלא תהיה מחיצה?".

עיקר העיקרים: בבסיס ובמרכז הסערה התקשורתית, זרחה והאירה על הארץ זהותו הברורה ותואר פני קודשו של מלך המשיח - הוא הוא הרבי שליט"א מליובאוויטש, שיבוא ויגאלנו בקרוב ממש. אין ספק כי אירועי "משיח בכיכר" שברו שיא היסטורי והציבו רף חדש וגבוה בפרסום זהותו, מאז היחשפותה לציבור ב"שנה שמלך המשיח נגלה בה".

בחודש החולף, הגענו לפסגה (מסוימת, אך אדירה ומשמעותית) בפרסום המשיח. לכולנו ברור כי הגיע הזמן להתקדם שלב ולהסתער במלוא המרץ על היעד הבא.

3. חסידים יקרים, הגיע זמן ההסברה!

מיליוני יהודים (וגויים) בארץ ובעולם, נחשפו במשך חצי יובל השנים האחרונות לשלל פרסומי המשיח ובשורתו. משיירת 'ברוך הבא מלך המשיח' וסאטעלייט קבלת המלכות בי' שבט תשנ"ג, דרך שלטי החוצות, הפוסטרים בכבישים, הפרסומות באוטובוסים, הדגלים והמדבקות, הדגלונים והכיפות ועד לכינוסים ועצרות הענק, ששיאם ב'משיח בכיכר' האחרון.

לא נעים לומר, אך בשום אופן לא נוכל להתעלם מהעובדה המצערת, כי רק מעטים (יחסית) מכל אותם מיליונים רבים, זכו לקבל מאתנו גם הסבר כלשהו והתחילו להבין מה בעצם אנחנו רוצים מהם...

השאר עדיין משתוממים וממתינים, מחכים לנו שנסביר להם ונאיר את חייהם, בדרך הסלולה אל האושר. הם צמאים לדעת מיהו נשיא הדור ומנהיגו - הרבי מלך המשיח שליט"א וכמהים להבין כיצד ניתן להתקשר אליו ולקבל את מלכותו. הם משתוקקים שנפתור להם את התשובות לשאלות חייהם - אותם הרי יוכלו למצוא רק באגרות-קודשו ובתורתו של הרבי ובעיקר בבשורת הגאולה שלו.

אנחנו חייבים לעזור להם. חייבים לאפשר להם להתקדם לחיים של משמעות, תקווה ואמונה. אנחנו חייבים את זה גם לעצמנו, להתקדם ברצינות בביצוע תפקידנו בעולם, במילוי שליחותנו היחידה לעת הזאת: להכין את העולם לקבלת פני משיח.

זה הזמן להוסיף ולהגביר את השיעורים וביקורי-הבית, חלוקת עלוני וחוברות ההסברה והפצת הספרים המתאימים, המנגישים את המשיח ובשורתו בשפה השווה לכל נפש. הלוואי וכחלק מהתעוררות זו בתחום ההסברה - נזכה כבר סוף סוף לבנייתו של אתר אינטרנט עדכני ומסודר שירכז ויגיש לכל גולש ומתעניין את כל המידע בנושא משיח וגאולה.

זה גם הזמן לטכס עצה ולחשוב ברצינות איך מתקדמים עם העניין הזה, כיצד ממשיכים, או שמא נאמר - כיצד מתחילים, לתרגם ולהנגיש את הבשורה למגוון הקהלים והמגזרים, הגילאים והשפות בעם ישראל ובאומות העולם. הזמן קצר, המלאכה מרובה... ובעל הבית תובע ודורש: "אני מוסר את העניין אליכם, עשו כל אשר ביכולתכם!" ואנן מה נעני' אבתריה?

קדימה, חסידים, לעבודה! משיחיסט לתעמולה יולד. בשביל מה אנחנו קמים בבוקר, אם לא בשביל להפיץ ולהנחיל את בשורת הגאולה, להסביר ולשכנע עוד ועוד יהודים להצטרף לקבלת המלכות, ולא רק בחתימה על הטופס, אלא בלב שלם ובנפש חפצה, במחשבה דיבור ומעשה. "וּמַלְכוּתו בְּרָצון קִבְּלוּ עֲלֵיהֶם".

לחיים לחיים, יחי המלך המשיח! 

לתגובות הערות והארות: mf7709@gmail.com \ 053-820-6628

לקראת משיח בכיכר • אהבה, תורה וגאווה יהודית ללא פשרות // אלעזר פרץ

ארץ ישראל המקום הבטוח ביותר בעולם / הרב חיים לוי יצחק גינזבורג

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...