• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

דעה • מתי הוא זמן ההתגלות // ראובן רענן

בתשנ"ב הרבי שליט"א מלך המשיח הכריז שנמצאים ב"ימות המשיח בפשטות" • הרבי שליט"א הודיע כי גם אומות העולם כבר מוכנים • לקראת עצרת הענק לקבלת פני משיח צדקנו שתערך בג' תמוז בשעה 19:00 באמפי-פיס בבת-ים עיר הגאולה • ראובן רענן בטור מיוחד בצרוף קטע ווידאו • הכתבה המלאה
דעה • מתי הוא זמן ההתגלות // ראובן רענן
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הרב זמרוני ציק יו"ר האגודה למען הגאולה על חדוות היצירה החסידית, שלפעמים שואבת אותך פנימה לתוך בועה של שטות, כאילו יש לרב'ה עוד כמה דקות חס ושלום עד להתגלות ולכן יש לי זמן ל.... "הזמן ממזמן כבר הגיע!!" אומר המשפיע.

כל אחד מאיתנו צריך לדעת שאין שום דבר שמעכב. לא פרויקט, לא משימה, לא כינוס, לא קונגרס ואפילו לא עצרת גאולה (כלשון המפורסמת "באם ח"ו ו..."). כולם כבר עומדים מוכנים אפילו אומות העולם. ואם יש מישהו שיש לו חוסר הסכמה עם הדברים, שידע שהוא חולק על הדבר מלכות של הרבי שליט"א מלך המשיח בפרשת ויגש תשנ"ב.

וכאן זה המקום באמת לציין שישנה איזו בורות או אולי יותר מדויק - חוסר העמקה מסוימת בשיחות הדבר-מלכות של תשנ"ב. את תש"ן ותנש"א כולם מכירים הדק-היטב, כשזה נוגע לשיחות ששמענו בזמן הכי קרוב לעת עתה, יש קצת - לא חס ושלום זילזול אבל - מין הרגשה כזאת כאילו מדובר בסיכום ה' ישמור או סוג של דפיקה חזקה יותר על השולחן על מה שכבר נאמר לפני זה. כאשר האמת היא שהשיחות של תשנ"ב הם השיחות, העיקר העיקרים הדבר מלכות של הדבר מלכות בתורתו של הרבי שליט"א מלך המשיח (על דרך השיחות של הרב'ה ריי"ץ בשנת ה'תש"י כידועה ההתוועדות המפורסמת של הרב'ה אודות לימוד שיחות שנה זו בפרט).


בתשנ"ב הרבי שליט"א מלך המשיח הכריז שנמצאים ב"ימות המשיח בפשטות".

בתשנ"ב הרבי שליט"א מלך המשיח הודיע כי גם אומות העולם כבר מוכנים ועד שמבקשים מבני ישראל בכלל ומכל יהודי בפרט לעמוד כבר מוכן במעמד ומצב של הגאולה.

בתשנ"ב הרבי שליט"א מלך המשיח הודיע בצורה חד-משמעית שהסתיימה עבודת הבירורים לגמרי מכל הכיוונים ואין שום משימה שבעולם שמעכבת את ההתגלות כפשוטו ממש.

בתשנ"ב הרבי אומר בלשון הכי פשוטה - כל מה שנדרש מבני ישראל עתה זה רק לפקוח את העיניים הגשמיות כדי שגם הם יראו שהגאולה נמצאת ובגלוי בזמן הזה!

בתשנ"ב הרבי שליט"א מלך המשיח פעל את הגאולה האמיתית גם מצד וב-גדרי התחתון. (אמנם זו גאולה אמיתית אבל כדי שהיא תהיה גם שלימה, צריך את ההתגלות השלימה והמושלמת...)

שלא לדבר על תשנ"ג-נ"ד בהם כל השיחות, המאמרים וההתוועדויות התגלו לציבור בנקודה אחת ויחידה: "יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד".
אין שום דבר חוץ מה"יחי". אין כלום חוץ מההתגלות. אז יש פרוקטים ברוך ה'. אבל שאף אחד לא יעצור את עצמו כאילו עד שלא נסיים אז.... קודם כל תוך כדי הכול ואחרי ככלות הכול - לבדו ימלוך נורא ויתגלה תיכף ומיד ממש!!!

יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.

https://www.youtube.com/watch?v=yFEbZxyCYjw&feature

 
 

למכה מצרים בבכוריהם כיום

כמה מעלות טובות לעצרת עלינו / י. בן אהרון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...