• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

חלון ההזדמנויות של חודש אדר

השר זאב אלקין אומר שאחרי מותו של אבו מאזן הצפוי בקרוב בעז"ה, יתחילו ארגוני הטרור להילחם זה בזה, ויש להתכונן לפיגועים רח"ל, במקום מה שצריך להתכונן - לנצל את ההזדמנות לביטול הרש"פ והסכמי אוסלו, כאשר כל מדינות ערב כיום נגד הרשות הפלסטינית, הפתח והחמאס.
חלון ההזדמנויות של חודש אדר
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

השר זאב אלקין אומר שאחרי מותו של אבו מאזן הצפוי בקרוב בעז"ה, יתחילו ארגוני הטרור להילחם זה בזה, ויש להתכונן לפיגועים רח"ל, במקום מה שצריך להתכונן - לנצל את ההזדמנות לביטול הרש"פ והסכמי אוסלו, כאשר כל מדינות ערב כיום נגד הרשות הפלסטינית, הפתח והחמאס.

כנראה שכל מי שלובש מדי שר בממשלת ישראל, מוכה מיד בעיוורון גלותי.

בידי ה"משטרה" הפלסטינית נשק ואמל"ח שקיבלה מישראל והבריחו וכו'. גם בידי הארגונים המתנגדים ל"רשות" נשק רב, וכפי שהתגלה לאחרונה על מחסני האמל"ח בבתי הערבים בערי "ישראל הקטנה". לפי הדוגמה שהערבים מתנהגים ביניהם במדינות השכנות, זה מה שעלול לקרות בערים הערביות ביהודה ושומרון כאשר כל מפקד מקומי בעל מפתחות למחסן נשק, יוצר לו צבא פרטי שחובר לאחד הארגונים בשטח, פת"ח, סלפים, חמאס, דאעש, משפ' ג'עברי ו/או כל ארגון אחר.

האמת היא, שכבר כמה פעמים חמושים מתנגדי הרשות בשכם ורמאללה החלו לירות על בנייני הממשלה וה"משטרה" הפלסטינית. עד עתה, אבו מאזן ביקש את עזרת ישראל וסימן את מי לעצור. צה"ל סיכן את חייליו במשימות מסוכנות בערים הפלסטיניות כדי לעזור לאבו מאזן... להמשיך ולהסית לרצוח יהודים. (ועל הדרך לכלוא ולהאכיל ולהלביש את אותם עצורי החמאס על מנת שבבוא היום... אבו מאזן יקבל את הקרדיט לשחרורם. למרות שהערבים לא קונים את זה. ואכ"מ)

למי עזרה ממשלת ישראל לשרוד? לאותו אבו מאזן תכנן את רצח הילדים במעלות ורצח הספורטאים היהודיים במינכן. לאבו מאזן שבכל עת מצוא מחמם את השטח, ולאחרונה הוא זה שהבעיר את אינטיפדת הסכינים בשידורי תעמולה נאציים לכל דבר, עם שירי ילדים ונוער לרצוח כל יהודי בשטח, בשתיקת הסכמה של ממשלת ישראל.

וכאילו להוכיח את הדברים, לפני מספר ימים פנה אליו ג'ון קרי שלא נחשד כאוהד ישראל, בבקשה להפסיק את ההסתה או להנמיכה, כדי שיתאפשר להמשיך ב"תהליך המדיני". אבו מאזן סרב. הוא מרגיש שקיצו קרב, ו"משאלתו האחרונה" - לראות דם יהודי רח"ל. אבל בממשלת הימין הגלותית בירושלים הכל כרגיל. חייבים להמשיך ב"תהליך המדיני" היל"ת.

ב"קמפ דייויד", מנחם בגין הכיר לראשונה בחוזה בינלאומי ב"ישות", ב"עם" כביכול, שהיה קיים בדמיונות של אחמד שוקיירי ויאסר ערפאת. עשרים שנה אחר כך, יצחק רבין ושמעון פרס ייבאו את הרוצחים לכאן ונתנו להם שטח ורובים. הגדיל לעשות בנימין נתניהו שהבטיח "שתי מדינות לשני עמים".

"העם הפלסטיני" כביכול היה המצאה של אחמד שוקיירי ויאסר ערפאת במינוף פוליטי של ה"ליגה הערבית" ו'קע"ם' (התארגנויות פוליטיות של מדינות ערב בשנות השישים והשבעים לצורך השמדת מדינת ישראל היל"ת). צירוף המילים הנדיר "העם הפלסטיני" לא היה כמעט מציאות קיימת בעיתונות, עד שמנחם בגין הפך זאת למציאות בחתימתו על חוזה בינלאומי בין מדינות. במילים אחרות: מנהיגי הציונות מימין ומשמאל הפכו את "העם הפלסטיני" מחלומות ודימיונות של מחבלים בתחילת שנות ה60, למציאות כואבת. אם כן, גם ה"עם הפלסטיני" הוא פטנט רשום ישראלי רח"ל.

בזמן החתימה על קמפ דייויד, לנשיא מצרים אנואר סאדאת לא היה איכפת מהפלסטינים. הוא רצה את סיני, ואמר שהוא דורש "אוטונומיה" לפלסטינים רק בגלל הלחץ של שאר מדינות ערב. מחליפו בהנהגת מצרים, מובארק, ראה בפלסטינים מכשיר לכיבוש ישראל תוך הפעלת לחץ פוליטי, ועשה ככל שביכולתו לחזק את המחבלים מבחינה צבאית ומדינית.

לפני חמש שנים המצב המדיני - צבאי (אסטרטגי) באזור התהפך. מאותן מדינות ערב שתמכו בפלסטינים וחימשו אותם שנים רבות, סוריה ועיראק כבר לא על המפה. מצרים מקיימת נגד המחבלים מלחמת הישרדות, וסעודיה עם הבעיות שלה נגד איראן, דאע"ש, וקריסת מחירי הנפט. לכל העולם הערבי אין קשר ל"עניין הפלסטיני". אז מי בשטח נשאר לתמוך ב"תהליך המדיני"? - מי שהמציא אותו, והבטיח לאמריקאים "שתי מדינות לשני עמים". ממשלת ה"ימין-חרדים". רק הליכוד יכול.

לקראת מותו בעז"ה בקרוב של הארכי רוצח אבו מאזן ימח שמו, ממשלת ישראל צריכה להתכונן לבצע את ההוראות של הרבי שליט"א מלך המשיח, לפרק את הרשות הפלסטינית, לבטל את הסכמי אוסלו, לאסוף את כל הנשק, גם מכל בית ערבי בגליל ובוואדי ערה, וליישב את כל השטחים. ויש לצה"ל תוכניות לתרחיש כזה.

ותמורת זה, בא השר אלקין, הסמן הימני של הממשלה, ואומר שצריך להתכונן ליותר פיגועים רח"ל. והשר כחלון מעביר עוד חצי מיליארד ש"ח למימון הטרור. ולפני כמה חודשים, אמרו שלושה שרים באותה ממשלת "ימין חרדים" שמשך שנים!! עוצרת בנייה יהודית ביהודה ושומרון, ומחריבה ישובים, ומתעלמת מבניה ערבית לא חוקית, שצריך להחיל עונש מוות "מקביל" על יהודים רח"ל, ואף אחד בממשלה לא קם למחות!! עד היום!!

ללמדנו, שאין מהם תקווה ולא ישועה, כי שום ממשלה לא תושיענו, רק הרבי שליט"א משיח צדקנו, יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.

החודש אשר נהפך לשמחה

רשמי גאולה - מעצרת הגאולה | ויהי בשלושים שנה…

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...