• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

נטלי דדון: מאז שהתחלתי ללמוד תניא, אני שואפת להיות בינונית

נטלי דדון היא מנחת טלוויזיה מפורסמת. בתקופה האחרונה היא החלה להשתתף בקביעות בשיעורי תניא, והיא משתפת את עוקביה בחשבון האינסטגרם על תובנותיה
נטלי דדון: מאז שהתחלתי ללמוד תניא, אני שואפת להיות בינונית
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מנחת הטלוויזיה נטלי דדון שיתפה לאחרונה בחשבון האינסטגרם שלה, המונה קרוב למיליון עוקבים, כי לאחרונה החלה להשתתף בקביעות בשיעורי תניא.

ספר התניא, שנכתב על ידי האדמו"ר הזקן לפני יותר מ-200 שנה, נועד בין השאר לספק תשובות לכל השאלות הקיימות בכל תחום.

"תמיד הייתי מחוברת לאמונה, אבל הקולות שהגיעו אליי מאנשים מסביבי בנוגע לתניא ואיך זה שינה את חייהם, סיקרנו אותי מאוד. החלטתי לצלול פנימה, ומצאתי שכל מה שלמדתי בעזרת ספרים, הרצאות וקורסים פשוט נמצאים כל כולם בתורה הפנימית והשילוב של האמונה הפכו את התכנים לחזקים יותר מכל מה שלמדתי קודם. זה בא לעורר את הכוח הפנימי ביותר בנשמתו של יהודי... מצאתי את עצמי איתנה בנפש כמו שלא האמנתי שניתן להיות ולא רק כלפי חוץ בזכות לימודי התניא".

"אני יכולה להעיד על הסקרנות האינסופית שלי שהובילה אותי לקריאת ספרים, מחקרים, הרצאות, סדנאות וכדומה במשך שנים, כשכל אלה מדהימים בפני עצמם. אבל רק כשלקחתי על עצמי ללמוד את המקורות שלי וצללתי ללימודי התניא, הכל התיישב במקום: הרוחניות, הפסיכולוגיה, המנטורינג, ההילינג, התובנות, התשובות שחיפשתי.... בתניא (ואני רק בהתחלה)".

בפוסט נוסף, כתבה דדון: "הבנתי שלהכיר בהיותי חלק משלם גדול זו עוצמה אלוקית, ולפי הפרשנות הזאת אני בהחלט שואפת לבינוניות".

שלושה מטיילים, רבי אחד: מבצע החילוץ הדרמטי בקולומביה

הרב רונן שאולוב: בזכות חב״ד חזרתי בתשובה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...