לקראת י״ב-י״ג תמוז הבעל״ט, התחלת שנת המאה לגאולת כ״ק אדמו״ר מהוריי״צ – הוציא המכון להפצת תורתו של משיח לאור בפעם הראשונה את המאמרים ד״ה פדה בשלום, שאמר כ״ק אדמו״ר מלך המשיח שליט״א בהתוועדויות דש״פ וישב וש״פ מקץ ה׳תשכ״ו.
[תוכן מאמרים אלו שונה מהמאמר המוגה ד"ה להבין ענין נרות חנוכה של ש"פ וישב (ומקץ) תשכ"ו שנדפס בקונטרס חנוכה תשנ"ב, וחלקו נכלל בשיחה המוגהת שנדפסה כהוספה לד"ה פדה בשלום די"ט כסלו תשכ"ו (בקונטרס י"ט כסלו תשנ"ב). לרקע המאמרים, ראה בארוכה בהערה בפתח דבר].
ויה"ר שע"י הדפסת ולימוד תורתו של משיח נזכה להתגלות כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א תיכף ומיד ממש!
תגובות