• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ג' תמוז: שלושה ספרי התקשרות חדשים

בימים אלה הגיעו מבית הדפוס שלושה ספרים להוספה בהתקשרות לכ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח, מבית ההוצאה לאור של "מרכז ההפצה 'ממש' בארה"ק": 'הרבי והילדים' המיועד לפעוטות; הרבי שלנו – סיפורים של ילדים'; והאלבום המפואר "משיח תמונות ורגעים"
ג' תמוז: שלושה ספרי התקשרות חדשים
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בימים אלה הגיעו מבית הדפוס שלושה ספרים להוספה בהתקשרות לכ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח, מבית ההוצאה לאור של "מרכז ההפצה 'ממש' בארה"ק".

הספר 'הרבי והילדים' המיועד לפעוטות וכולל בתוכו חוויות של מעשים טובים ודברים מעולמו של הילד, המוגשים בקטעים קצרים ומחורזים יחד עם תמונה של הרבי וציור שובה לב המקרבים את החוויות לעולמו של הפעוט.

ספר נוסף לילדים ונוער בשם 'הרבי שלנו – סיפורים של ילדים', המביא סיפורי מופת מזמנים שונים ומקומות שונים, המביאים את היחס של הרבי שליט"א מלך המשיח לילדים ובני נוער. הספר נכתב בצורה חוויתית וקולחת ומנקודת מבטם של גיבורי הסיפור – הילדים עצמם בליווי איורים רבי רושם.

הספר השלישי הוא למעשה האלבום המפואר "משיח תמונות ורגעים", הכולל מאתיים עמודים ובוא שבעה שערים המספרים על דמותו והנהגתו של הרבי, מלווים במאות תמונות מרגשות וציטוטים מדויקים מתורתו של משיח. ספר נדפס בעשרות אלפי עותקים ומופץ בימים הסמוכים לג' תמוז במחיר מסובסד בקמפיין הפצה ענק על-ידי השלוחים, הפעילים ובתי חב"ד.

ניתן להשיג את הספרים בכל החנויות המובחרות, באתר 'ממש' ובמוקד: 054.2248.770

להורדה: תשורה מחתונת סגל - קאליפה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...