• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

חדש על מדף הספרים / רעיון שבועי מתורתו של משיח

יצא לאור לרגל ה' טבת סט הספרים 'רעיון שבועי מתורתו של משיח' • חמישה רעיונות מתורתו של הרבי שליט"א מלך המשיח לכל אחת מפרשות השבוע, מתוך גליונות שיחת הגאולה, בעימוד מאיר עיניים
רעיון שבועי מתורתו של משיח
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

רבים מכירים את האמרה של מייסד חסידות חב"ד רבי שניאור זלמן מליאדי 'יש לחיות עם הזמן'. פחות ידועה היא העובדה כי החסידים יגעו משך זמן ולא הבינו את משמעותה, עד שנודעה להם כוונתו של הרבי דרך אחיו, רבי יהודה לייב. הוא הסביר כי 'לחיות עם הזמן' פירושו לחיות עם פרשת השבוע. לא רק לקרוא או ללמוד, אלא ממש 'לחיות' איתה מידי יום ויום במשך השבוע. הוראה זו של האדמו"ר הזקן הפכה לאבן יסוד בחסידות חב"ד, ורבים ממאמרי החסידות ושיחות הקודש של האדמו"ר הזקן וכל ממלאי מקומו בדורות שלאחר מכן, עד לרבי שליט"א מלך המשיח, סובבים והולכים סביב תוכנה של הפרשה בשבוע בו הם נאמרו.

הגיליון של ימות המשיח

ביום כ"ח ניסן תנש"א (1991) נשא הרבי שליט"א מלך המשיח שיחה בה דיבר באופן חריג, והעביר את האחריות על הבאת הגאולה אל ציבור החסידים וכלל עם ישראל. "הדבר היחידי שיכולני לעשות", אמר, "למסור הענין אליכם: עשו כל אשר ביכולתכם – ענינים שהם באופן דאורות דתוהו, אבל, בכלים דתיקון – להביא בפועל את משיח צדקנו תיכף ומיד ממש"! זמן קצר לאחר אותה שיחה ידועה, הקים השליח הרב זמרוני ציק את 'האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה', אשר חלק עיקרי בפעולותיה כולל הוצאה לאור באופן עקבי ומסודר של פרסומים בענייני משיח וגאולה, אשר בראשם עומדים עיתון 'הגאולה' והעלון 'שיחת הגאולה' – הגליון השבועי של ימות המשיח.

מידי שבוע, במשך כשלושים שנה, יוצא לאור העלון, וזכה להשפיע עמוקות על דעת הקהל, במוכנות העולם כולו לקבלת משיח צדקנו. בימה זו של שיחת הגאולה, נושאת בגאון את בשורת הגאולה, כשעם השנים סוללת היא דרך לרבים, ליטול חלק בצבא החיילים הנאמנים המביאים את דבר המלך אל ההמון, כפי ההוראה של הרבי שליט"א מלך המשיח בשנת תשנ"ב (1992) בשיחה משבת פרשת חיי שרה: "כל שליח צריך להתכונן בעצמו ולהכין את כל בני-ישראל במקומו ובעירו לקבלת פני משיח צדקנו, על ידי שהוא מסביר את ענינו של משיח, כמבואר בתורה שבכתב ובתורה שבעל פה, באופן המתקבל אצל כל אחד ואחד לפי שכלו והבנתו, כולל במיוחד – על ידי לימוד עניני משיח וגאולה".

רעיון שבועי

בין שאר המדורים בעלון, מתפרסם מידי שבוע עיבוד מתומצת של שיחה מתורתו הרחבה מיני ים של הרבי שליט"א מלך המשיח. מדור זה, שקיבל את השם 'רעיון שבועי מתורתו של משיח', מביא אל הקוראים טעימה מדרכו, מגישתו ומנקודת מבטו של הרבי שליט"א מלך המשיח לפרשת השבוע ולמועדים שעל הפרק. במשך השנים התפרסמו מאות מדורים, ומהם הצטבר חומר מגוון בעל תוכן רב אודות כל פרשיות השבוע ומועדי ישראל.

לאחר שנים של דרישה ובקשה, עמלו במערכת העלון לקבץ את השיחות הללו לשני כרכים. מתוך השפע הרב נבחרו חמש שיחות על כל פרשה, חמישה רעיונות היוצרים יחד משקפיים של גאולה על כל פרשה ופרשה, וזאת בשפה רהוטה המותאמת לכל אדם. 

כלי שימושי

כאן מתמזגים להם יחד אמרתו של נשיא חב"ד הראשון יחד עם הוראתו של הנשיא השביעי הנוכחי, הרבי שליט"א מלך המשיח. 'לחיות עם הזמן' ולהגות בפרשת השבוע, מתוך נקודת מבט ייחודית המותאמת לזמן המיוחד בו אנו נמצאים כעת – ימות המשיח, ערב הגאולה האמיתית והשלימה. צמד הכרכים המונה למעלה מ-700 עמודים, מפאר את ארון הספרים היהודי, ומהווה כלי שימושי עבור מורים ומרצים, רבנים ודרשנים, ולמעשה עבור כל יהודי המבקש לעיין או לומר רעיון חסידי מקורי על פרשת השבוע.

ניתן להשיג בחנויות ברחבי הארץ, או במוקד הפצת הספרים בוואצאפ שמספרו:
1-646-770-3589+

מודעה פרסום ספר copy

יצא לאור משחק 'מלך הרגשות'

ג' תמוז: שלושה ספרי התקשרות חדשים

תגובות

  • יחי , י"א אדר התשפ"ג, 20:18

    איזה שיר אדיר!
    שכוייח למחבר ולמהקלת צבאות השם האגדיתת
    *
    מה העניין שדוד המלך נמצא בלשכה"ס ביציאה? יש לזה מקור מיוחד או שזה סתם תיאור?

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...