• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

להורדה: עיתון הגאולה חודש אדר ראשון

צפו בעיתון הגאולה לחודש אדר ראשון: פרשת פגסוס והשלכותיה, המתח בגבול רוסיה אוקראינה, טרנד הצדקה שכובש את העולם, ריאיון נרחב עם הזמר יהורם גאון מדורי עיון, טורים אישיים והמדורים הקבועים
להורדה: עיתון הגאולה חודש אדר ראשון
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

החודש בעיתון הגאולה

דבר המערכת: השינוי שהמשטרה צריכה לעשות

פרשת הפגיעה בפרטיות העמידה אלפי ישראלים בחשש, מפעילותה הלא חוקית של המשטרה והביאה את אימון הציבור בגוף האחראי על הסדר והחוק, לשפל חסר תקדים המתלווה לירידת האימון במערכת המשפט. הפתרון לכל זה הוא שינוי בכל בתי המשפט ובתפקיד השוטרים כפי שיהיה בגאולה האמיתית והשלימה.

492

המערכת החדשה שתחשוף הכל

אם חשבתם שהאזנה בלתי חוקית למכשיר שברשותכם זה הכל, מתברר כי בקרוב תוכנס לשימוש נרחב, מערכת מקיפה ביותר, שתוכל לדעת הכל על כל אחד. מי ישתמש במערכת וכיצד זו תועיל לחיינו.

493

הרב אסמן בריאיון על המצב באוקראינה

שליח הרבי שליט"א מלך המשיח ורבה הראשי של אוקראינה בריאיון לעיתון הגאולה, היישר מבירת המדינה מלאת החשש מפני המלחמה עם רוסיה. הרב מביע את בטחונו כי בסופו של דבר לא תפרוץ מלחמה ומספר על ההערכות של בית חב"ד לסייע להמוני היהודים במדינה.

494

צדקה - הגירסה העכשווית

מתברר כי בעידן הנוכחי, בו נראה כאילו כל אחד מחפש רק להרוויח יותר, יוצרים מספר עשירים תקדימים של חלוקת ממון ואמצעים אישיים לטובת נזקקים. וגם חשיפת הקמפיין של חברת הצדקה הגדולה בקרב המגזר הערבי שהוביל לתרומות בלתי צפויות במגזר.

498

מגזין עולם חדש:

יהורם גאון מדבר על הכל

אחרי יותר מיובל בקדמת עולם הבידור, מתייצב יהורם גאון ומדבר על הציפיה לגאולה שפיעמה במשפחתו מזה דורות, על מצב בני הנוער העכשווי, על התייחסות לגורמים המפריעים לגאון יעקב ועל המופת המיוחד שזכה לו בזכות הציות להוראת המפתיעה שקיבל מהרבי שליט"א מלך המשיח.

7678687687

ילדה אחת שסחפה אומה שלמה

בתוך חושך הגלות במצרים, צפה ועלתה דמותה של ילדה קטנה, שהצליחה להשפיע על אביה ואימה ולסחוף אחריה אומה שלימה באמונה וצפיה לגאולה. היא זו שיזמה את הכנת התופים למחולות של ים סוף והובילה את מעגלי הריקודים הסוערים.

76786876

מאחורי הקלעים של עולם השליחות

הרב שניאור קופצ'יק השליח בדרום דלהי משתף את הקוראים נעשה מאחורי הקלעים, על המשפחה בנותנת את הכל, הילדות המהולה באורח חיים של נתינה והמתסרות, על הקפיצה למים כנגד כל הסיכויים, ועל הקשיים שאף אחד לא מודע להם.

867980

להורדה: עיתון הגאולה גליון מספר 49, מגזין עולם חדש.

לקט פירושי חז"ל על פרשת תצוה

להורדה: לוח מורה שיעור ללימוד הרמב"ם - מחזור 44

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...