• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"א תמוז התשפ"ד (27.07.2024) פרשת פנחס

חג השבועות • קובץ מיוחד של ועד חב"ד: להורדה

לרגל חג השבועות "ועד חיילי בית דוד" מוציא לאור את הקובץ השבועי במתכונת מורחבת עם תוכן מעניין, כולל הוכחה על יחוסו של הרבי שליט"א מלך המשיח "מזרע דוד ושלמה", חיבור על ה"אקדמות" מתוך "הקריאה והקדושה", ועוד • לסיפור המלא ולהורדה
חג השבועות • קובץ מיוחד של ועד חב"ד: להורדה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

לרגל חג השבועות "ועד חיילי בית דוד" מוציא לאור את הקובץ השבועי במתכונת מורחבת עם תוכן מעניין, כולל הוכחה על יחוסו של הרבי שליט"א מלך המשיח "מזרע דוד ושלמה", חיבור על ה"אקדמות" מתוך "הקריאה והקדושה", ועוד.

להורדת החוברת לחץ כאן

  

לקראת חג השבועות, ״זמן מתן תורתנו״, הננו מוציאים לאור קובץ ״חג השבועות״, הכולל:

א.    היכונו לביאת המשיח - שיחת כ״ק אדמו״ר מהוריי״צ נ״ע מחג השבועות ה׳תש״א, זמן מועט קודם ביאו של כ״ק אדמו״ר מלך המשיח שליט״א לחצי כדור התחתון, בה מעורר על דבר ההכנה לביאת המשיח.

ב.    אקדמות לשנת ה׳תש״ב - חיבור מרתק על משקל ה״אקדמות״ שנוהגים רבים מבני ישראל לומר בחג השבועות, שהתפרסם בגליון ״הקריאה והקדושה״ בשנת ה׳תש״ב, ועוסק בנבואתו של כ״ק אדמו״ר מהוריי״צ נ״ע - לאלתר לתשובה, לאלתר לגאולה.

הפיוט נכתב בשפה הארמית, ומובא כאן בתוספת תרגום ללשון הקודש.

ג.    שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה - יומן מפורט מחג השבועות ה׳תשנ״ב, לפני חצי יובל שנים, אז יצא כ״ק אדמו״ר מלך המשיח שליט״א אל החסידים בפעם הראשונה מאז כ״ז אד״ר ה׳תשנ״ב.

ד.   מזרע דוד ושלמה - מאמר עיוני מאת הרב שלום דובער הלוי שי' וולפא, על יחוסו של כ״ק אדמו״ר מלך המשיח שליט״א לדוד המלך.

בציפי' ובביטחון גמור אשר תיכף ומי״ד ממ״ש נזכה לראות בהתגלות הוד כ״ק אדמו״ר מלך המשיח שליט״א ״מלך ביופיו״ לעיני כל חי, ונזכה לשמוע תורה חדשה מפיו, ויכירו וידעו כל יושבי תבל במלכותו, ויכריזו כולם יחדיו בקול גדול ובהתבטלות מוחלטת את ההכרזה הנצחית המביאה לידי ביטוי את התמסרותנו והתקשרותנו אליו, ופועלת התגלותו המיידית בגאולה האמיתית והשלימה:

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

חג השבועות • קובץ דברי משיח לחג: להורדה

לכבוד חג הגאולה: מאמר של אדמו"ר הריי"צ יצא לאור בפעם הראשונה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...