• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

יובל השלושים: חיזוק לספריות הילדים

במסגרת האירועים לה' טבת – יובל השלושים – נערכה יוזמה ייחודית וברוכה, הרחבת ופתיחת ספריות לילדים בעיקר בתלמודי-התורה ובתי הספר. בדורנו זה אשר יש בו הרבה משחקי מסך הקורצים לילדינו, יש לעשות מאמץ מיוחד על-מנת לשמור עליהם בחינוך על טהרת הקודש, ובפרט בספרי איכות חינוכיים וערכיים. פרטים ותמונות בכתבה
יובל השלושים: חיזוק לספריות הילדים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

לרגל יובל השלושים: חיזוק משמעותי לספריות הילדים

במסגרת האירועים לה' טבת – יובל השלושים – נערכה יוזמה ייחודית וברוכה, הרחבת ופתיחת ספריות לילדים בעיקר בתלמודי-התורה ובתי הספר. בדורנו זה אשר יש בו הרבה משחקי מסך הקורצים לילדינו, יש לעשות מאמץ מיוחד על-מנת לשמור עליהם בחינוך על טהרת הקודש, ובפרט בספרי איכות חינוכיים וערכיים.

יוזם המבצע, אשר לו נסיון רב במוסדות חינוך לגילאים השונים, הינו הרה"ח ר' אברהם בן-שמעון שי', אשר גייס יחד עם קבוצת ידידים ומשקיעים סכום נכבד אשר נודב כולו למטרה הנעלית, השקעה ממשית בחינוך דור העתיד להתקשרות ודביקות בענייני החסידות והגאולה.

כשלושים מוסדות חינוך, תלמודי תורה ובתי-ספר לבנים ובנות זכו לסבסוד של חמישים אחוז ברכישת ספרים להעשרת ספריית המוסד או בפתיחת ספריה חדשה, כך שבסך הכל סובסדו והוענקו למעלה משלושת אלפים ספרים(!!!) לרגל יובל השלושים לה' טבת "דידן – דהספרים – נצח".

המבצע נערך בימים שלאחר ה' טבת, והקיף מוסדות חינוך מכל רחבי הארץ, אשר קיבלו ספרי חינוך ערכיים ופופולאריים וביניהם כמות נכבדה של ספרי ילדים בענייני גאולה ומשיח. הפקת המבצע ותפעולו נעשתה בסיוע יריד הספרים המרכזי של 'ממש' – מרכז ההפצה בארץ-הקודש, אשר פועלים במשך כל השנה להפצת רעיונות החסידות ובשורת הגאולה לילדים, נוער ומבוגרים.
 

הספרים החדשים של ממש

לכבוד חג הגאולה: מאמר של אדמו"ר הריי"צ יצא לאור בפעם הראשונה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...