• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

יצא לאור: 'פנסאים' לח"י אלול

לרגל ט"ו וח"י אלול וכהכנה לחודש החגים ונסיעת החסידים לחצרות קדשנו, יצאה לאור מהדורה מיוחדת של הביטאון החסידי והפופולארי 'פנסאים'. בין המגוון המרתק של הכתבות ניתן למצוא סקירה אודות דמותו של מלך המשיח, מאמר על ענין התשובה של חודש אלול, נאום שנישא בישיבה ליום אחד, פרויקט מיוחד של חשבון נפש, סקירה על ההכנות הגואות בבית חיינו 'וצידה לדרך' - כל מה שחסיד צריך לעשות בחודש הקרוב
יצא לאור: 'פנסאים' לח"י אלול יצא לאור: 'פנסאים' לח"י אלול יצא לאור: 'פנסאים' לח"י אלול
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

זה עתה יצא מבית הדפוס הבטאון החסידי והפופולארי "פנסאים" במהדורה מיוחדת לימים הבהירים של אלול, ט"ו וח"י אלול וכהכנה לחודש החגים ונסיעת החסידים לחצרות קדשנו אל כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א.

בגליון הגדוש והמרתק כתבות ומאמרים להתחזקות בשליחות היחידה קבלת פני משיח צדקנו והנעת עצמנו וסביבתינו למעשים ופעולות בפועל ממש לפעול את ההתגלות בפועל בעולם.

בין המגוון המרתק של הכתבות ניתן למצוא סקירה אודות דמותו של מלך המשיח, מאמר על ענין התשובה של חודש אלול, נאום שנישא בישיבה ליום אחד, פרויקט מיוחד של חשבון נפש, סקירה על ההכנות הגואות בבית חיינו 'וצידה לדרך' - כל מה שחסיד צריך לעשות בחודש הקרוב. בנוסף כמו בכל גליון עומק ניתן למצוא מאמרים מרתקים של רבנים, שלוחים ואנשי הגות על תפקידנו וזמננו.

 

כולם יבינו 10

ג' תמוז: שלושה ספרי התקשרות חדשים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...