• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

"מי שיש לו חוש השמיעה טוב, הרי הוא שומע קולו של משיח"

לקראת ש"פ תרומה מוציאים לאור ועד חיילי בית דוד - בית משיח 770 - את הקובץ "הנסיעה לתומכי תמימים אוטוואצק", ובו: קטע מדבר מלכות ש"פ בהעלותך כ' סיון תנש"א; סיעה מיוחדת לתו"ת אוטוואצק בצל מלחמת העולם השניה; מכתב נדיר ממזכיר כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע.
"מי שיש לו חוש השמיעה טוב, הרי הוא שומע קולו של משיח"
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

 

לקראת ש"פ תרומה מוציאים לאור ועד חיילי בית דוד - בית משיח 770 - את הקובץ "הנסיעה לתומכי תמימים אוטוואצק", ובו:

 • קטע מדבר מלכות ש"פ בהעלותך כ' סיון תנש"א, בו מבאר כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א את שמה ותוכנה של מלכות פולין והקשר שלה לגאולה העתידה.

• נסיעה מיוחדת לתו"ת אוטוואצק בצל מלחמת העולם השניה - תיאור מרתק ממסעם של ששה תמימים מארצות הברית אל אוטוואצק לכ"ק אדמו"ר מוהריי"צ בימי ערב מלחמת העולם השניה. על אף האזהרות הרבות על הסכנה המתקרבת יצאו התמימים למסע ארוך ומרובה תלאות ע"מ לזכות לראות את פני קודשו של כ"ק אדמו"ר מוהריי"צ, ובפרוץ המלחמה יצאו במסע חזרה לארצות הברית. הרשימה הינה מתוך יומנו של הרה"ח ר' אברהם דוב העכט ונדפסה בגליונות 'התמים'.

• "מי שיש לו חוש השמיעה טוב, הרי הוא שומע קולו של משיח" - מכתב נדיר ממזכיר כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע, הרה"ח ר' יחזקאל פייגין הי"ד לידידו ר' שניאור זלמן ליפמאן זעווין. המכתב גדוש ברגשי התקשרות אותם מנסה להעביר לידידו אשר נמצא רחוק מהרבי בגשמיות.

הנסיעה לתות אוטוואצק גליון כה גרסת קריאה

 

ג' תמוז: שלושה ספרי התקשרות חדשים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...