• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ד אלול התשפ"ד (27.09.2024) פרשת ניצבים - וילך

דיווח: מאות פניות למוקד "דגל בכל בית"

לאחר שבשבוע שעבר התפרסם כי ניתן בהרשמה מקוונת להזמין עד לבית התקנה של דגל משיח, מוקד המבצע מדווח על מאות פניות שהתקבלו • פעילי המבצע מסתובבים ברחבי הארץ • לדיווח המלא
דיווח: מאות פניות למוקד "דגל בכל בית"
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בשבוע שעבר פרסם אתר הגאולה על מבצע "דגל בכל בית", במסגרתו ניתן להירשם באופן מקוון, ותוך מספר ימים מגיעים פעילי המבצע, ומתקינים על בית הלקוח דגל משיח איכותי על סטנד בפטנט ייחודי שמונע התלפפות הדגל סביב עצמו.

הפעילים מדווחים לאתר הגאולה כי בדף הפניות המקוון התקבלו מאות פניות, ובימים אלו הם מסתובבים ברחבי הארץ כדי להגיע לכל הפעילים. הפעילים אף מדווחים על תופעה של "חבר מביא חבר", בה אנשים שנרשמו להתקנת הדגל התלהבו מהרעיון, והשפיעו על שכניהם ומכריהם להירשם אף הם למבצע.

במיוחד בשבוע זה, שבוע פרשת שופטים, בה הורה הרבי שליט"א מלך המשיח בשיחת הדבר מלכות, לפרסם אודות השופט, היועץ והנביא של הדור. ובמילותיו הקדושות: "ישנה ההוראה כנ"ל, שצריכים לפרסם לכל אנשי הדור, שזכינו שהקב"ה בחר ומינה בעל-בחירה, שמצד עצמו הוא שלא בערך נעלה מאנשי הדור, שיהי' ה"שופטיך" ו"יועציך" ונביא הדור, שיורה הוראות ויתן עצות בנוגע לעבודת כל בנ"י וכל האנשים דדור זה, בכל עניני תורה ומצוות, ובנוגע לחיי והנהגת היום יום הכללית, גם ב"בכל דרכיך (דעהו)" ו"כל מעשיך (יהיו לשם שמים)" 

ולכל מי שעדיין לא נרשם למבצע - לחץ כאן כעת או התקשר למספר ⁦058-460-7016⁩, וטול חלק מעשי בהפצת בשורת הגאולה של הרבי שליט"א מלך המשיח.

צפו בתמונות שצולמו השבוע במהלך התקנות הדגלים ברחבי הארץ:

ממ"ש: כאלף ילדים והורים נהנו ב"גאולה-כיף"

קמפיין השותפות השנתי של 'ממש' נפתח בסערה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...