• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ו אב התשפ"ד (19.08.2024) פרשת ואתחנן

'ממש': התחזקות ונחישות לביצוע "השליחות היחידה"

כמאתיים משתתפים מאנ"ש והתמימים מכל רחבי הארץ, לקחו חלק בשבוע האחרון באירוע שהיווה את נקודת הפתיחה לבין הזמנים של עשייה ופעולה למען הגאולה האמיתית והשלמה בפועל ממש • סיקור ותיעוד
'ממש': התחזקות ונחישות לביצוע "השליחות היחידה"
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

"ועידת פעילי משיח" התכנסה בייצוג מרשים ורבגוני בו הביעו רבים את התמסרותם לשליחות היחידה של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א – "קבלת פני משיח צדקנו", תוך ניצול היום הראשון של 'בין הזמנים' לקבלת תובנות, כלים ועזרים להשתלב ולהוסיף בהפצה.

את הועידה פתח המנחה המוכשר, השליח הרב לוי יצחק דורון, אשר ידיו רב לו בהנגשת והעברת תוכן לציבור מגוון והצליח נווט את הערב העמוס ברוב כישרון וחן.

לאחר תפילת מנחה ברוב עם, עולה הת' לוי גבריאל לעשות סיום מסכת כפי הוראתו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א. לאחריו ניגש אל המיקרופון הדובר הראשון הרה"ג הרב יעקב יוסף שליח ורב בית הכנסת "תהילת ה'" בכפר יונה. הרב יוסף נושא דברים חוצבי להבות אודות עניינו של תמים שזהו לימוד התורה, דבר שהוא קריטי ומשפיע רבות על הפצת המעיינות של כל אחד ובפרט בעמדנו בשנת היובל למבצע תורה.

הדובר השני הוא איש הפרסום המוערך ר' מענדי פרומר, שידיו רב לו בהוראת הנושא ובקמפייני פרסומיים רבים. הוא סוקר בפני המשתתפים את אופיה של המלאכה הפרסומית לאור דברי הק' בשיחה 'לפרסם לכל אנשי הדור'.

אתנחתא קלה וסיכום קצר של המנחה, כאשר בינתיים ממלא הצוות הטכני את הבר הרחב בכל טוב לקהל הרב שממשיך לזרום מכל רחבי הארץ. הרב מנחם מענדל לרנר מהשלוחים בראשל"צ, סוחף את השומעים בנאום מרתק אודות בשורת הגאולה ומציג תובנות מהרצאותיו המשובחות בנושא והספר האלבומי שחיבר המנגיש לכל אחד ואחת כי משיח זה דבר ריאלי.

שלושה נאומים קצרים וקולעים אל המטרה, במיקוד מושקע ובהכנה מרובה נותנים כלים מעשיים למשתתפים המאזינים ברוב קשב. ראשון עולה הגה"ח הרב מנחם הכהן רב קהילת חב"ד באר-שבע, המביא בדברים קולחים ומעוררים את דברי הרבי אודות החשיבות וההכרח בלימוד ענייני גאולה ומשיח בקביעות ובפרט בסט החדש שיצא לאור לאחרונה על-ידי 'ממש' – "הדרך הישרה" ללימוד יומי של תורת הגאולה.

אחריו עולה השליח לרמלה הרב מנחם מענדל מדוויל, הנושא דברים אודות תורת הנאום והנגשת שיחות ושיעורים לקהלים שונים ומגוונים תוך הבאת הדגשים וסגנונות המתאימים לכל שומע.

את נושא החשיבות ושימת הלב אל התוכן שאנו מעבירים מביא הכותב ויוצר התוכן הרב שלום אסולין, אשר בכשרונו הייחודי מציין משיחות הרבי שליט"א מלך המשיח תוך שיתוף הקהל מנסיונו הרב בכתיבה והנגשת תוכן מקצועי וגדוש מידע.

אחד הנאומים החשובים והמרגשים בועידה נישא על-ידי הרב מנחם מענדל ששון, אשר ידיו רב לו בשידור, כתיבה ונאום אודות ענייני גאולה ומשיח. במסה מאלפת הוא משתף את הקהל אודות החשיבות של לימוד הדבר מלכות השבועי, תוך ציטוט ממגוון שיחות השופכים אור וחיות על הנושא החשוב. בסיום דבריו הוא מחזק וקורא לכל אחד ואחד, לקחת החלטה טובה דוקא בהוספה בלימוד הדבר מלכות השבועי ביתר שאת.

לקראת פעילות הקיץ הקרבה, מוזמן אל דוכן הנאומים השליח והמשפיע הרב בנצי פרישמן מנהל מוסדות חב"ד בת-ים ועורך שיחת הגאולה. הרב מביע את התפעלותו מההשתתפות הערה של בחורי הישיבות אשר נותנים את יום "החופשה" הראשון שלהם לרבי שליט"א מלך המשיח, וקורא למשתתפים הרבים "ברגע ששמים את בשורת הגאולה בחזית פעילותינו ומתמסרים לשליחות היחידה רואים הצלחה בכל סוגי הפעילות וגם מקיימים את השליחות כפשוטה!".

את הועידה חתם הרב אלעד קנטור מנכ"ל 'מרכז ההפצה ממש בארה"ק', אשר סקר בפני הנוכחים את סוגי חומרי ההסברה השונים ודרכי ההפצה אשר יכולות לגרום מהפך של ממש בכל התפיסה וההנעה לפעולה של סביבתם. במשך דקות ארוכות הוא משתף באפיזודות מפעילות 'ממש', כאשר המסקנה המתבקשת להיות ממוקדים במיוחד בהפצת בשורת הגאולה כפשוטה ובשליחות היחידה 'קבלת פני משיח צדקנו'.

לאחר תפילת ערבית ברוב עם החלה התוועדות חסידית אל תוך הלילה כדי להפנים את הדברים מתוך לחלוחית חסידית. עם הקהל מתוועד בחיות מיוחדת המשפיע הרב חיים אברביה, שבמשך שעות ארוכות סוחף את הנוכחים להתוועדות פנימית ונשמתית עם דגש על עשייה בפועל ממש להחשת ההתגלות המלאה והמושלמת של הרבי שליט"א מלך המשיח וקורא לכולם להצטייד בחומר הפצה ופשוט להפיץ ולקשר יהודים בפועל ממש.

 צילום: יוסי בן שושן

הרב לוי דורון
הרב לוי דורון
הרב יעקב יוסף
הרב יעקב יוסף
מענדי פרומר
מענדי פרומר
הרב מנחם לרנר
הרב מנחם לרנר
הרב מנחם כהן
הרב מנחם כהן
הרב מנחם מענדל מדוויל
הרב מנחם מענדל מדוויל
הרב שלום דוב בער אסולין
הרב שלום דוב בער אסולין
הרב מנחם מענדל ששון
הרב מנחם מענדל ששון
הרב בנצי פרישמן
הרב בנצי פרישמן
הרב אלעד קנטור
הרב אלעד קנטור
הרב חיים אברביה
הרב חיים אברביה
הת' לוי גבריאל
הת' לוי גבריאל

דוכן אגרות קודש פעל אמש בכניסה לעיר העתיקה בירושלים

בעוד שבוע: יום העיון השנתי - "ישיבה ליום אחד"

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...