• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

ערכת הפצה מיוחדת מופצת בימים אלה ע"י "מרכז ההפצה 'ממש' בארה"ק", כדי לנצל את ימי הסגולה להתחזק בשליחותו של הרבי שליט"א מלך המשיח אשר העבודה היחידה שנותרה היא קבלת פני משיח צדקנו
'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הערכה כוללת שלושים ספרונים חדשים שהופקו ברמה גבוהה במיוחד, הכוללים מבט על המצב בארץ-הקודש יחד עם ההכנות המעשיות לזמן הגאולה בהקשר לנבואתו של הרבי ש"הנה זה משיח בא".

בנוסף בכל ערכה ישנם כעשרה מגנטים איכותיים בעיצוב מיוחד, עם הסלוגן המפורסם 'משיח – עוד מעשה טוב קטן והוא כאן!' המיועדים להצמדה לדלתות, מארזי מחשב ומקררים כדי להניע את מי שרואה אותם לעשייה תמידית להבאת הגאולה בפועל ממש.

ערכות ההפצה הוכנו במשך זמן רב על-ידי בהתייעצות עם שלוחים צעירים וותיקים, יחד עם טובי אנשי הפרסום ומשווקות במחיר מסובסד השווה לכל נפש כדי שכל אחד ואחת מאנ"ש ונשי חב"ד יוכל לקחת חלק בעשייה למען הגאולה.

הרב לוי יצחק ווייס מ'ממש' שמרכז את הפרויקט מסר בשיחת וידאו מיוחדת להשקת הקמפיין: "כל אחד ואחת שדבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח נוגעים לליבו, בודאי לא מתייחס לימים אלה באופן רגיל וינצל אותם להפצת בשורת הגאולה ולהכנת סביבתו לקבלת פני משיח צדקנו ונזכה לראות את זה עוד לפני ג' תמוז".

לשותפות בקמפיין הגדול ולהשגת ערכת ההפצה ניתן לפנות למשרדי 'ממש' או אצל הרכזים המקומיים. לפרטים: 054.2248.770

 

מודעה-הגיע-הזמן-לזוז

בעוד שבועיים: עצרת גאולה ומשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...