• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ו סיון התשפ"ד (21.06.2024) פרשת בהעלותך

ניסים גדולים בתהלוכת ל"ג בעומר בבית חב"ד במנילה, פיליפינים

בבית חב"ד במנילה, פיליפינים, אצל שליח הרבי שליט"א מלך המשיח ורב הראשי לפיליפינים, הרב יוסף יצחק לוי, התקיימה תהלוכת ל"ג בעומר מרשימה ומרגשת שהביאה עמה ניסים גדולים
ניסים גדולים בתהלוכת ל"ג בעומר בבית חב"ד במנילה, פיליפינים
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ביום התהלוכה, פיליפינים הוכתה בסופת גשם שלא פסקה, אך כאשר הגיע הזמן לצאת לתהלוכה, הגשם הפסיק פתאום והשאיר את השטח יבש בדיוק בזמן להדלקת המדורה. מיד לאחר שסיימו את האירועים המרכזיים וכולם הספיקו להיכנס לבית חב"ד, הגשם חזר שוב. היה זה נס גלוי שהפתיע וריגש את כל המשתתפים.

מאות יהודים הגיעו לצעוד בגאווה יהודית לכבודו של רבי שמעון בר יוחאי. התהלוכה הייתה מושקעת במיוחד וכללה סוסים ועגלות, ובסופה נערך כנס עם 12 הפסוקים, בהשתתפות נלהבת של כל הילדים ומשתתפים. האירוע לווה באבטחה של שוטרים וחיילים שהגיעו לשמור על הסדר והביטחון, מה שהוסיף לאווירה החגיגית והבטוחה.

בתוך הבית חב"ד ארגנו שלל אטרקציות מרגשות עבור הילדים והמבוגרים כאחד, כולל מתנפחים, חץ וקשת ועוד הפעלות כיפיות. הייתה גם פינת יצירה שהעסיקה את הילדים בפעילויות חינוכיות ומהנות. בנוסף, היה שפע של אוכל טעים ומשובח, עם בופה עשיר שכלל בשרים ועוף על האש, סלטים טריים ולחמים שנאפו במקום.

קבוצה גדולה מהקהילה של בני נח הצטרפה לאירוע והפתיעה את הנוכחים בריקודים סוערים בסוף התהלוכה. האווירה הייתה מלאה בשמחה והתלהבות.

בין האורחים היו יהודים מהקהילה היהודית המקומית, מבקרים ומטיילים יהודים מכל האזור, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בקלארק, פיליפינים, הרב מנחם מענדל לוי ומשפחתו, ועוד רבים שהגיעו לחגוג את היום המיוחד. האחדות שהורגשה הייתה מרגשת ומחזקת, ונתנה תחושה של משפחה אחת גדולה.

האורחים זכו להשתתף בתפילות שנערכו במקום. הם הצטרפו למניין הקבוע ושיעורי תורה אשר מתקיימים מידי יום בבית חב"ד.

האירוע נמשך עד לשעות הלילה המאוחרות, עם התוועדות חסידית מרגשת מלאת שירה וניגונים, ודברי תורה. המשתתפים יצאו מהאירוע בתחושת התעלות רוחנית ואחדות, עם תקווה וציפייה לגאולה השלמה מיד ממש.

התהלוכה לילדי הקריה החסידית בבת ים

בראש חודש תמוז: עצרת גאולה ומשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...