• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

שכונת בית בפארק באור יהודה, חגגה את פורים כהלכה. מאות השתתפו באירוע פורים מרכזי, שם שמעו את המגילה. במקביל פעל 'בית הכנסת הפתוח' בשכונה, וערך קריאת מגילה מידי שעה. הרב קראוס, השליח בשכונה, מדווח כי לסעודת פורים בסיום היום הגיעו עשרות תושבים
הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בסיוע ראש-העיר של אור יהודה, הגב' ליאת שוחט, התקיים אירוע גדול בבית-הספר-התיכון של שכונת 'בית בפארק', בו השתתפו כ-450 איש בקריאת-מגילה מרכזית ובתוכנית חגיגת פורים לכל המשפחה. עם המשתתפים נמנה גם המשנה לראש-העיר וחבר המועצה, מר משה פטל

עם צאת השבת וכניסת חג-הפורים נקבצו ובאו, בזה אחר זה, אנשים נשים וטף, אל ביה"ס השכונתי, לתפילת ערבית, קריאת המגילה וטקס הבדלה. מיד אח"כ נערך מופע קרקס ע"י להטוטן מקצועי, נאמרו 12 הפסוקים ונערכו הגרלות פרסים. כל ילד יצא מהמקום עם משלוח מנות אישי, כדי שלמחרת יוכל לקיים בו את מצוות היום, וכן חוברת יצירה חינוכית לחג הפורים. 

במהלך החג התקיימו – כל שעה עגולה! – קריאות-מגילה ב'בית הכנסת הפתוח' של חב"ד בפארק, ובנוסף היו קריאות גם במסיבות משפחתיות, שנערכו ברחבי השכונה. סך-הכל, 17 קריאות מגילה במהלך החג, ומעל 1,000 איש שזכו לשמוע את המגילה! בכל קריאה שכזו, בהטעמה ובקול רם, הקהל האזין ועקב, ובהינתן האות הרעיש כראוי בהזכרת שם הצורר. 

אף נעילת היום צויינה בסעודה חג קהילתית, בהשתתפות 60 מתושבי השכונה, במהלכה הצטרפו לחגיגה עוד ועוד תושבים, שבאו לשמוח בשמחת החג. דגש מיוחד ניתן על השמחה הכפולה הנדרשת בשנה זו, גם עבור אחינו ואחיותינו השבויים והחטופים שאינם יכולים לשמוח בעצמם, ועד כמה חשוב להתפלל למענם עד שישובו במהרה.

האירועים נערכו באירגון משפחת שלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח המקומית, הרב לוי יוסף יצחק וזוגתו הרבנית חי' מושקא קראוס. עזרה חשובה ניתנה להם ע"י תלמידי הישיבה באור יהודה, שעזרו וכיוונו במהלך החג כולו.

בחב"ד עמידר בת ים עיר הגאולה מסכמים מבצע פורים

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...