• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

מאות בהתוועדות המרכזית לכבוד כ"ד טבת בבאר שבע

ישיבת חב"ד בבאר שבע, בראשות הרב ירמיהו קאליפא, קיימה את ההתוועדות המרכזית בעיר, לרגל יום הילולת אדמו"ר הזקן. אורח הכינוס היה מר אמיר אביבי, כשרבנים מכובדים מערי הסביבה נטלו חלק באירוע ונשאו דברים
מאות בהתוועדות המרכזית לכבוד כ"ד טבת בבאר שבע
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ביום חמישי אור לכ״ד בטבת נערכה בעיר באר שבע הילולת אדמו״ר הזקן בהיכל ק"ק בית מנחם , בהשתתפות מאות מתושבי העיר נכבדי ופרנסי העיר שבאו לשמוח ולחגוג בשמחת אדמו״ר הזקן, בארגון ישיבת תומכי תמימים חב״ד באר שבע בראשות שליח הרבי שליט״א מלך המשיח הרב ירמיהו קאליפא.

פתח והנחה את הערב הרב שמואל הנדל יו״ר מטה משיח באה״ק שסיפר על מעלת וחשיבות היום הקדוש כ"ד בטבת והזמין את הרב אהרון קופצ'יק משגיח בישיבת תומכי תמימים בעיר ללמד מתורתו של אדמו"ר הזקן.

אורח הערב היה הרב אליהו סויסא משפיע אנ"ש בקרית גת שהלהיב את הקהל בסגנונו המיוחד. את המשא המרכזי בנושא ביטחון ישראל נשא יו"ר תנועת הביטוחניסטים תא"ל אמיר אביבי שסיפר על ניסי המלחמה והגבורה של חיילנו והפתרון למצב שבו אנחנו נמצאים זה ליישב את חבל עזה בכמה שיותר יהודים כמו בשמורון שהמתיישיבים הם ששומרים על הגבולות ומחזקים את הצבא לנוע בחופשיות בגזרות, סגן ראש העיר שמעון טובול שנמצא מאז תחילת המלחמה במילואים הגיע במיוחד לכבד את המעמד ודיבר ושיבח את חסידות חב״ד ופועלה בעולם ובמיוחד בעיר באר שבע שזכתה שיש בה את ישיבת תומכי תמימים שהיא המגדלור של העיר בהפצת התורה והחסידות.

הרב מאיר סויסא רב אזורי רמת נגב ורב שכונה א' חתם את המעמד והמשיך להתוועד עם הקהל עד השעות הקטנות של הלילה, עוד השתתפו וכיבדו את המעמד הרב אברהם טריקי רב שכונה ד', הרב מנחם כהן רב ק"ק בית מנחם, מר אלי אביסרור מנכ"ל חברת "אביסרור משה ובניו" ויו"ר איגוד הקבלנים

הקהל הרב נהנה מסעודה כיד המלך והודה בחום לרב ירמיהו קאליפא על כל פעולותיו בעיר באר שבע.

צילום: מענדי קורנט.

אלפים ציינו את הילולת אדמו"ר הזקן בועידת "יפוצו מעיינותיך"

העם צמא להנהגה אמיתית: הרב קובי בן ארי על סערת ה"פאצ' משיח"

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...