• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

במעמד מושל אילינוי: הדלקת נר שמיני של חנוכה והכרזת 'יחי אדוננו'

הרב מנחם מענדל טורין, שליח הרבי מלך המשיח שליט"א בספרינגפילד, אילינוי, ערך טקס הדלקת חנוכיה וקבלת המלכות, בהשתתפות מושל אילינוי רוברט פריצקר. בדבריו קרא השליח לכל יהודי לבצע את תפקידו ולהאיר את העולם
במעמד מושל אילינוי: הדלקת נר שמיני של חנוכה והכרזת 'יחי אדוננו'
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אמש נערך טקס הדלקת חנוכייה בעיר ספרינגפילד במדינת אילינוי באצרות הברית, במעמד נכח מושל המדינה מר ג'יי רוברט פריצקר, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח הרב מענדי טורין נשא דברים על מעלת חג החנוכה ועל קבלת המלכות: "חנוכה שמח, איזה זכות להיות כאן עם ידידי המושל ג'יי רוברט פריצקר. תודה לכל המארגנים. כיף לראות את הסטודנטים שהגיעו מהאוניברסיטה בשממפיין.

אנחנו נמצאים כעת בחג של אור, התפקיד שלנו הוא להאיר, גם אם יש הרבה חושך בעולם מסביבנו ודברים לא טובים תפקידנו הוא להאיר את החושך.

להדליק את החנוכייה זה לעשות עוד מצווה עוד דבר טוב עוד דבר של חסד. עכשיו אני רוצה לברך את המושל שהוא תמיד מפיץ אור ונלחם נגד החושך ונלחם נגד כל דבר לא טוב, כולנו צריכים ללמוד ממנו.

בגלל המצב כולנו מקווים שיהיה שלום בעולם "עושה שלום במרומיו" והעיקר שיהיה זמן שבו יהיה שלום בעל העולם בבירת משיח תיכף ומיד ממש, שכולם יחזרו אחריי תפילה שתגרום להתגלות של הרבי שליט"א מלך המשיח: יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד'".

גלריית תמונות:

שיירת האופניים כבשה את ערי המרכז

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...