• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ממ״ש: מיזם ה"גאולה-כיף" התקיים בהצלחה מרובה

מאות משפחות ואלפי ילדים נהנו ביום 'גאולה כיף' שנערך ביוזמת ממש לרגל שנת הקהל. במשך שעות היום היו מתקני הלונה פארק עמוסים ולקראת סיום התקיים כנס ילדים בו זכו המשתתפים בחידון הגאולה בפרסים יקרי ערך
ממ״ש: מיזם ה"גאולה-כיף" התקיים בהצלחה מרובה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

כ3000 ילדים והורים השתתפו בהקהל המשפחות הענק של השנה, באירוע שכולו חדור גאולה בלונה פארק מיוחד, בו חשו המשתתפים יום שלם של לחיות גאולה.

"מרכז ההפצה 'ממש' באה"ק" הינו ארגון מוכר הפורץ דרך באירועים, הפקות ומיזמים רבים בענייני גאולה ומשיח, אשר לא מפסיק להפתיע עם חידושים מרעננים אשר מביאים תוספת תנופה והתחזקות בהפצת בשורת הגאולה והגואל.

גם השנה לרגל שנת הקהל, הקימו ב'ממש' את מטה ההקהל המרכזי, מהדורה נוספת לספר הפופולארי והמקיף "קהל גדול" במשנתו של הרבי מלך המשיח שליט"א, חומרי הסברה וכמובן אירועי הקהל רבים, כאשר ארבעה אירועים לקהלי יעד שונים נערכו רק בחודש מנחם-אב.

הרעיון המפתיע היה המיזם "גאולה-כיף" שהיווה למעשה הקהל משפחות, כפי שנאמר בפסוק "האנשים, הנשים והטף". מתחם ענק של לונה פארק אתגרי הושכר ליום שלם ונסגר רק עבור משתתפי האירוע. המקום והאטרקציות שבו, הוסבו וקושרו לפתגמים וייעודים בגאולה האמיתית והשלמה.

מוזיקת רקע חסידית ותוססת קידמה את הבאים כמובן בשירי גאולה ומשיח. כל משפחה יכלה לשבת ברחבי המתחם הענק ולהנות מהווי חסידי, כאשר גולת הכותרת היתה 'חידון הגאולה' אשר הפעיל את הילדים וההורים במסר של גאולה מרתק ומחכים.

המקום הכיל עשרות מפגשים חסידיים ומעין התוועדויות קטנות בכל רחבי הפארק, כאשר בינתיים הילדים משתעשעים במתקני הנופש והמשחק והכל מתוך אווירה חסידית ושמירה מוקפדת על כללי הצניעות. יריד גאולה ומשיח רחב ידיים הופעל במהלך כל שעות היום וכל האיזור עמוס תמונות של הרבי מלך המשיח שליט"א ושלטי משיח, ובמקביל נערכים מנייני תפילות כל העת.

הרב לוי יצחק ווייס מנהל הפרויקטים של 'ממש', מוסר: "כי המטרה של היום היתה לתת מענה חסידי והולם למשפחות אנ"ש, השלוחים והמקורבים, אשר יוכלו להשתתף במחיר מסובסד על-ידינו ולהגיע עם משפחות גדולות וברוכות ליום שלם של הנאה עם תוכן גאולתי וללא דאגות. אך טבעי הוא שהמיזם המיוחד הזה נוצר בשנת הקהל והמשתתפים יצאו נלהבים מהיום שנתן זריקת מרץ והנעה לפעולה לכל המשתתפים למגדול ועד קטן.

היום הזה שכשמו כן הוא גאולה עם כיף, נחתם בכנס הקהל ענק במתחם הפארק בהנחייתו של הרב אלעד קנטור, בו נערכה הגרלת פרסים גדולה בין כל המשתתפים בחידון הגאולה, עם אמירת הפסוקים, שירי גאולה ודברי תורה מאת הרב נחמיה גרייזמן יחד עם צחוק ושמחה לכל המשתתפים שיצאו ספוגים וערוכים להוסיף בעוד פעולה לזירוז הגאולה האמיתית והשלמה.

צילום: יוסי בן שושן.

'ממש': התחזקות ונחישות לביצוע "השליחות היחידה"

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...