• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בבאר שבע ציינו את חג הגאולה ג' תמוז

מאות מתושבי בירת הנגב התוועדו יחד באירוע רב רושם שנערך בבית חב"ד בעיר העתיקה • לצד חבר הכנסת כהן וסגן ראש העיר נשאו דברים רבנים ומשפיעים • תיעוד
בבאר שבע ציינו את חג הגאולה ג' תמוז
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

מאות תושבי העיר באר שבע התאספו ביום חמישי האחרון והשתתפו בכנס הקהל מיוחד לכבוד חג הגאולה ג' תמוז, שהתקיים בבית חב"ד בעיר העתיקה.

המנחה הרב יוסף חלק שליט"א פותח את הכינוס במעלת היום המיוחד ג' בתמוז וכנהוג מזמין את מנהל בית חב"ד בעיר העתיקה השליח הרב אליהו סנגאוי בקריאת פרקו של הרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח. ח"כ אלמוג כהן בירך את המשתתפים וסיפר אודות הקשר המיוחד שלו לחסידות חב"ד ולרבי שליט"א מלך המשיח.

אחריו נשא דברים הגאון החסיד הרב מנחם כהן שליט"א, רב קהילת חב"ד בבאר שבע, אודות התוכן הפנימי של חג הגאולה ג' תמוז.
הגאו החסיד הרב אייל חלק שליט"א, רב קהילת משכן יעקב בכפר חב"ד עורר את הקהל אודות החשיבות של שנת הקהל, בה נדרשת התחזקות מיוחדת בכל עניני תורה ומצוות.

‏סגן ראש העיר, ר' גדי מזוז הי"ו העלה על נס את הפעילות של בתי חב"ד מרכז ההתגלות בעיר, שפועלים במסירות נפש למען רווחת התושבים. התרגשות עצומה עברה בקהל, שצפה בתכנית מולטימדיה מיוחדת, כאשר חלק מהקהל נחשפים לראשונה לקטעי הוידאו בהם רואים את הרבי שליט"א מליובאוויטש מדבר על היותו מלך המשיח ומעודד את החסידים לפרסם את זה לכל באי עולם.

בהמשך, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח ומנהל בית חב"ד מרכז ההתגלות הרב יגאל לוטקין הוזמן לשאת דברים אודות האמונה הטהורה שהרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים נשמה בגוף גשמי כפשוטו ממש והולך לגאול אותנו תיכף ומיד ממש.

את הערב חתמה הופעה מרגשת של הפייטן הנודע ר' יובל טייב שבסגנונו הידוע סוחף את הקהל לאווירת שמחה של ימות המשיח.

הקהל יצא בכוחות מחודשים להמשך השליחות של הרבי שליט"א מלך המשיח להבאת הגאולה האמיתית והשלימה בפועל ממש.

עצרת גאולה ומשיח: גלריה שניה מכינוס ההקהל הגדול

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...